“Ekstremt bra opplevelse ”
Anmeldelse av Restaurang Esperanza

Restaurang Esperanza
Vurdert som nr. 14 av 3 569 Restauranter i Stockholm
Kjøkken: Italiensk
God for: Familier med barn, Spesielle anledninger, Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Omgivelser: Norrmalm
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse av mat og service Michelin standard. Familie restaurant som overgår det meste. Må oppleves. Kommer garantert tilbake

Takk, jan h

Anmeldt 31. oktober 2018

God lammestek indrefile. Hyggelig personale, En bra opplevelse på en kald høstkveld. Restauranten ser litt sliten ut utvendig, men maten var kjempe god.

1  Takk, Tore T
Anmeldt 10. september 2018 via mobile enheter

Liten og fin restaurant. Veldig fornøyd med både mat og pris, på tross av at restaurantopplevelsen ble litt ødelagt av 8 kaklende kvinnfolk på nabobordet. Vi flyttet oss tilslutt ut, der var det heldigvis også fint å sitte.

1  Takk, Linn T
Anmeldt 26. august 2018 via mobile enheter

Vi følte oss veldig velkommen på dette spisestedet. Dette er et sted som har underliggende sjarm. Autentisk italiensk mat av gode råvarer. Anbefales

Dato for besøk: august 2018
Takk, 788mariannek
Anmeldt 1. juni 2018 via mobile enheter

Dette stedet er altNydelig mat, bobler, rødvin. Spennende med viner som er husets spesialiteter. Vertskapet var enestående selvom det var veldig fullt. Så glad for at vi fikk bord, storkoste ossDit skal vi igjen.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, 928anitaa

Reisende som så på Restaurang Esperanza, så også på

Stockholm, Stockholm
Stockholm, Stockholm

Har du vært i Restaurang Esperanza? Del dine erfaringer!