“Spennende matretter”

God for: Romantisk, Forretningsmøter, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Östermalm
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Vi delte en forrett carpaccio av flyndre og en forrett av blekksprut til forrett. Jeg har ikke opplevd å få servert blekksprut på denne måten i Scandinavia. En opplevelse som anbefales på det sterkeste. Gjørs (hvit innlandsfisk) smakte fortreffelig med blåskjell og annet tilbehør.
Hyggelig og frofesjonell servering.

Takk, Svein B

Anmeldt 28. februar 2021

De amerikanske pannekakene var typ 1 mm tykk og smaket ingenting 3 stykk for 130 kr og et glass appelsinjuice kostet 65,-

Dato for besøk: februar 2021
Takk, Ingridf1991k
Anmeldt 26. oktober 2019 via mobile enheter

Vi var 11 kolleger fra Norge på Stockholm-tur som spiste middag her en onsdag i oktober. Jeg spiste snegler til forrett, helt OK. Andebryst til hovedrett, smakte fantastisk. Avsluttet med kelners dessertanbefaling kalt Gino, som også smakte fortreffelig. Resten av følget var også fornøyd.

Dato for besøk: oktober 2019
2  Takk, 643kjellarneb
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Tre par koste seg med deilig mat og drikke. Noe høy musikk, gjorde det vanskelig å holde en samtale gående. Ikke et sted å ta med barn. Hipt og trendy. Takk for en fin aften.

1  Takk, 781sivh
Anmeldt 23. oktober 2018 via mobile enheter

Deilig 9- timers lunsj.. deilig mat, godt med drikke, masse folk og hyggelig betjening. Riche ligger sentralt vis vis Chanel, Gucci osv.. Lekkert sted, kommer absolutt til å gå tilbake hit ved neste tur til Stockholm.

2  Takk, Veronica K

Reisende som så på Riche, så også på

Stockholm, Stockholm

Har du vært i Riche? Del dine erfaringer!