“Topp service og god mat. ”
Anmeldelse av Restaurang Hong Kong

Restaurang Hong Kong
Vurdert som nr. 12 av 83 Restauranter i Falun
Anmeldt 19. januar 2019 via mobile enheter

Her får man topp service og god mat. Man får STORE porsjoner som er velsmakende og som i tillegg ikke koster for mye. Anbefales.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, nilshenrika

Anmeldt 22. juli 2015

Innestengt lukt i restauranten. Servitøren var opptatt i telefonen en stund før hun prioriterte oss som var gjester. Maten smakte greit og det var mye mat. Sausen i min rett skilte seg og det er ikke bra.

Dato for besøk: juli 2015
Takk, tort168
Anmeldt 31. august 2016

Dato for besøk: august 2016
En Tripadvisor-anmeldelse på Facebook
Falun Municipality, Sverige
Anmeldt 4. august 2008

This review is the subjective opinion of an individual contributor and not of TripAdvisor LLC.
Anmeldt 23. juli 2020

Reisende som så på Restaurang Hong Kong, så også på

Har du vært i Restaurang Hong Kong? Del dine erfaringer!