Anmeldt 30. april 2018

Dato for oppholdet: april 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anders E, Kundansvarig på Scandic Lugnet Falun, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. mai 2018

Anmeldt 25. desember 2017

Dato for oppholdet: desember 2017
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anders E, Försäljningschef på Scandic Lugnet Falun, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. januar 2018

Anmeldt 13. september 2017

Hotellet ligger kun i gangavstand fra Lugnet skiannlegg og tvers over veien for Høyskolen i Dalarna.

Det er gratis parkering, men ikke så veldig mange parkeringsplasser. Rommene er litt små, men OK. Frokosten er rikholdig. De har også glutenfrie og laktosefrie alternativer for reelle og innbilte allergikere. Mye av maten som serveres er også økologisk. Betjeningen er veldig hyggelig. Det serveres også lunch og middag. Middagen er dyr og porsjonene små så jeg vil ikke anbefale den.

Prisene på rommene er også litt høye for et trestjernes hotell, men jeg regner med at prisene skrus enda mer opp i vintersesongen og særlig i forbindelse med WC pga nærheten til stadion.

Gangavstand til et lite pizzeria. Kort avstand til et kjøpesenter og McDonald.

Romtips: Mulig å få rom med utsikt mot hoppbakken
Dato for oppholdet: september 2017
Takk, BGK190479
Anders E, Försäljningschef på Scandic Lugnet Falun, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. september 2017

Hej,

Tack för dina kommmentarer och ditt betyg kring din vistelse hos oss på Scandic Lugnet i Falun.
Vi har en parkering precis utanför hotellet med ca 60 platser, sen finns det ca 200 platser till på andra sidan vägen ca 70 meter från hotellet.
Härligt att du gillade vår frukost och vår avdelning för matintoleranta.
Om du tycker att portionerna på middag är för så så att du inte blir mätt, säg till personalen. Det går säker att få lite mer.
Välkommen åter!
//Anders Ericsson - Scandic Lugnet

Anmeldt 30. juni 2016

Dato for oppholdet: juni 2016
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anders E, Försäljningschef på Scandic Lugnet Falun, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juni 2017

Anmeldt 18. september 2015

Hotellet henger nok litt tilbake på 90-tallet. Rommene er helt klart klare for oppgradering. Hyggelig personale og god frokost. Barna satte pris på å lage vaffel til frokost. Et møte med Sigge (maskot) gjorde også inntrykk.

Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, makrella