Anmeldt 17. august 2016

Et flott hotell som ligger i hjerte av Falun. Utrolig service i alle ledd. Nydelig mat. en frokost som er en GOD start på dagen. Et stort utvalg på kvelds bufféen fo alle.
Innbydende og flotte rom. Reint og trivelig over hele hotellet.
En flott lobby med innbydende innredning.
Helt supert

Dato for oppholdet: august 2016
1  Takk, 172aneb
Marie P, Operation Manager på Clarion Collection Hotel Bergmastaren, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. august 2016

Hej 172aned,
Tack för mycket fina ord från din vistelse på Bergmästaren i Falun. Vi hopas vi får ser dig snart igen i Falun.

Anmeldt 28. juli 2016

Helt greit hotell. Men dårlig med parkeringplasser og varmt på rommet. Koselig lobby med gratis kaffe. Middagen var inkludert i prisen ved bestilling av overnatting,- det er et pluss. Falun er et koselig sted.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, Tove B
Marie P, Operation Manager på Clarion Collection Hotel Bergmastaren, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2016

Hej Tove B,
Tack för din feedback på Tripadvisor. Hoppas vi får se er snart igen på hotellet.

Anmeldt 16. juli 2016

Bra hotel med god service og mat. Fine rom. Sentral beliggenhet i forhold til butikker, returanger og severdigheter. Rommene var bra med gode senger. Hyggelig personale.
Hotellet hadde ikke aviser under vårt besøk, det savnet jeg.

Dato for oppholdet: juli 2016
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, E1873IHjohne

Hej,
Tack för din feedback på Tripadvisor. Alltid skoj och höra att ni gillade hotellet. Vi får titta över varför vi inte hade aviser, för det ska vi ha. Önskar en fortsatt trevlig sommar.

Anmeldt 2. juli 2016 via mobile enheter

Hotellet er helt fint, ordning og reda. Ligger i et stille strøk av sentrum, ber du om rom mot bakgården/parkeringen er det helt stille. Fine parkeringsmuligheter. Rommene er bra, fin standard. Rene og bra.
Fin restaurant som serverer frokost, lunsj og kveldsmat. Frokost og kveldsmat er inkludert i prisen. Kveldsmaten er buffet med varmrett!

Dato for oppholdet: juni 2016
Takk, Odd J
Marie P, Operation Manager på Clarion Collection Hotel Bergmastaren, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. juli 2016

Hej Odd J,
Tack för din feedback på Tripadvisor. Det är alltid bra och få ta del av ditt intryck av hotellet. Ser fram emot och hälsa dig hjärtligt välkommen fler gånger till oss på Bergmästaren i Falun.

Önskar dig en fortsatt trevlig sommar.

Hotel Manager

Anmeldt 12. august 2015

Gjennomført bra, god frokost og innholdsrik kveldsbuffet. Fint med rom som ikke har teppebelegg. 25 minutter å gå for å besøke Falu gruver. Sentralt i Falun. 2,5 kilometer fra Lugnet idrettsarena. Absolutt godkjent

Dato for oppholdet: august 2015
Takk, Norwegian573
Marie P, Hotel Manager på Clarion Collection Hotel Bergmastaren, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. september 2015

Tack för fin recension. Hoppas vi får se er snart igen på hotellet.

Hotel Manager