Destinia.comUSD 127
Anmeldt 25. juli 2021

Fint hotell, sentralt i Falun. Vi ble godt mottatt av hyggelig resepsjonist. Stort og rent rom. Rolig gate. God frokost. Fint utgangspunkt for rusletur i koselig by. Mange fine restauranter i nærheten. Vi valgte italiensk.

Takk, 63makj
Anmeldt 6. november 2019

Rommet vi fikk var knøtt lite og dårlig til den prisen vi betalte. Vi var ikke imponert.
da vil skulle betale i spisesalen var ikke rommet i bookingsystemet.
Frister ikke til gjentagelse. beklager Falun

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, Anne Sewell E
Marie P, Operation Manager på Clarion Collection Hotel Bergmastaren, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. november 2019

Hej,
Tack för ni tar er tid och ger oss feedback på vistelsen hos oss. Detta gör att vi hela tiden kan utvecklas och se vad som har gått mindre bra. Och här måste vi se över vad som har gått tokigt.

Med hopp om att se er som gäster hos oss igen önskar vi en fortsatt din dag.

Anmeldt 13. oktober 2016

Ankom en kveld i juli. Høysesong, selvsagt, mange besøkende. Det innebar at det ikke var parkeringsplass ledig, man måtte ta til takke med kommunens: Det ble ganske dyrt (x antall kroner pr. time i løpet av et døgn OG en del hundremeter å gå: Man har som oftest bagasje ta med seg fra bilen til hotellet, det hele ble slitsomt.) Er klar over at Clarion Collection er blant de dyreste i kjeden, dermed forventer man at det meste er på stell.
Betjeningen i resepsjon tilfredsstillende, vennlig. Betjeningen i matsalen MEGET BRA! DET ble beholdningen etter besøket OG kvaliteten på maten!

Dato for oppholdet: juli 2016
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, 646arildg
Marie P, Operation Manager på Clarion Collection Hotel Bergmastaren, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2016

Hej 646arlidg,
Tack för din feedback på Tripadvisor. Vi tar alla inputs från gästerna på största allvar och ser om vi kan göra något bättre. Hade vi haft tillgång till en större bakgård hade vi garanterat byggt fler p-platser. Varmt välkommen tillbaka till Falun och Bergmästaren.
Då får vi hoppas på mer tur med parkeringen.

Anmeldt 17. august 2016

Et flott hotell som ligger i hjerte av Falun. Utrolig service i alle ledd. Nydelig mat. en frokost som er en GOD start på dagen. Et stort utvalg på kvelds bufféen fo alle.
Innbydende og flotte rom. Reint og trivelig over hele hotellet.
En flott lobby med innbydende innredning.
Helt supert

Dato for oppholdet: august 2016
1  Takk, 172aneb
Marie P, Operation Manager på Clarion Collection Hotel Bergmastaren, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. august 2016

Hej 172aned,
Tack för mycket fina ord från din vistelse på Bergmästaren i Falun. Vi hopas vi får ser dig snart igen i Falun.

Anmeldt 28. juli 2016

Helt greit hotell. Men dårlig med parkeringplasser og varmt på rommet. Koselig lobby med gratis kaffe. Middagen var inkludert i prisen ved bestilling av overnatting,- det er et pluss. Falun er et koselig sted.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, toveb30
Marie P, Operation Manager på Clarion Collection Hotel Bergmastaren, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2016

Hej Tove B,
Tack för din feedback på Tripadvisor. Hoppas vi får se er snart igen på hotellet.