“Sentral beliggenhet, rask servering”
Anmeldelse av Restaurang Vagen

Restaurang Vagen
Vurdert som nr. 4 av 11 Restauranter i Mellerud
Kjøkken: Svensk
Anmeldt 3. september 2021 via mobile enheter

Sentral beliggenhet, gode parkeringsmuligheter. Typisk «brun kafé», rask servering av typisk svensk og gresk mat. Kjapp, hyggelig betjening.

Takk, 408kjellr

Anmeldt 2. januar 2020

Nydelig mat, og ett av de få stedene i området her, hvor man får servert svensk mat og gresk mat. Her satser de på kvalitet ♥️, gode priser og gode porsjoner, her blir man mett . Vi har vært her mange fanger, og vi er like fornøyd hver gang ♥️

Dato for besøk: desember 2019
Takk, LissieH2O
Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Har spist på denne restauranten flere ganger før, både med familie og med kjæreste. Pizzaen er av ypperlig smak og anbefales på det sterkestekommer garantert tilbake!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Heddaemilie
Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Har r vært her før. Da var det veldig bra pizza, å det er det fortsatt. Stor variasjon i pizzaene

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 927ludvigh
Anmeldt 5. juli 2017 via mobile enheter

Delikat og god mat.
Kebabpizza, kebabtallerken, pommes og italiensk pizza med svinefile og feta.
Alt ble servert samtidig. Alt var veldig godt. Og en rikelig posjon ble servert!

Takk for oss :)

Dato for besøk: juli 2017
Takk, vmellevold

Reisende som så på Restaurang Vagen, så også på

Haverud, Vastra Gotaland County
Mellerud, Vastra Gotaland County

Mellerud, Vastra Gotaland County

Har du vært i Restaurang Vagen? Del dine erfaringer!