Anmeldt 12. juli 2017

Jeg måtte registrere kredittkortet mitt hele tre ganger i forbindelse med oppholdet; først da jeg bestilte, så når jeg sjekket inn på hotellet og tilslutt når jeg skulle sette middagen på rommet for å kunne betale ved utsjekk. Rommet vårt, et superior family rom, var forsåvidt ok, men fryktelig varmt. Det gikk ikke an å regulere temperaturen i rommet, og det var bare et lite vindu som kunne åpnes på siden. Dette gjorde at søvnkvaliteten var heller laber. Da vi skulle spise middag, gikk vi opp i restauranten for å booke bord, noe vi ble fortalt i resepsjonen at vi måtte gjøre. De sendte oss ned i resepsjonen og sa vi måtte gjøre det der, hvorpå vi ble fulgt opp igjen i restauranten og fikk tilslutt reservert et bord. Da vi kom opp igjen og skulle spise, var det ingen som kunne betjene oss. Vi ventet en stund og fikk hjelp, men bordet vårt var ikke klart, så det måtte ryddes først. 20 minutter etter at vi hadde bestilt bord, fikk vi bestille mat. Maten kom 50 minutter etter at vi hadde bestilt bordsetting, og den svarte ikke til forventningene, som ungene våre sa: " dette er den samme pommes fritesen som de selger på McDonnalds". Det holder ikke når du har betalt 200 kr for en hamburgertallerken. Biffen som vi voksne bestilte stod heller ikke i forhold til prisen.
Når vi skulle legge oss, luftet vi så godt vi kunne ved hjelp av det lille vinduet som det gikk an å åpne, men det hjalp fint lite. Det var to store vinduer på rommet, men håndtakene var fjernet, så de lot seg ikke åpne. Vi svettet oss gjennom natten, og sov svært dårlig.
Frokosten var av god kvalitet, med noe for enhver smak.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, JanneM264
Svar fra ledelsen:Besvart 14. juli 2017

Hej
Tack för din feedback, den är jätteviktig för oss i vårt fortsatta kvalitetsarbete för att få nöjda och glada gäster. Då vi inte har kyld luftkonditionering i vår fastighet så kan det upplevas som om vi inte har någon ventilation alls på rummen men det har vi. Vi tackar för dina kommentarer gällande restaurangen och har tagit med oss dessa till vår restaurangchef. Vi ber omursäkt att er vistelse inte var till belåtenhet men hoppas att ni ger oss en andra chans inom kort. Varmt välkomna tillbaka!
Med vänlig hälsning/
Maria Wahman Levi
Hotelmanager

Anmeldt 19. oktober 2016

Supert hotell med bra standard og beliggenhet. Fine familierom med køiesenger. Restauranten med eget barnerom/ lekerom. Ryddig og pent all over med hyggelig betjening. Absolutt et hotell å anbefale. Kort avstand fra både motorvei og bykjernen. Vi kjøpte badepakke som vi kommer til å gjøre igjen neste gang.

Dato for oppholdet: oktober 2016
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, G1740VEchristianr
Anmeldt 2. september 2016

Rommet var ikke pent.... gule vegger, gamle gardiner, furutre rammer..... nei ikke bra! Toalett/dusj var nyoppusset og kjempefint. Totalt motsatt av selve rommet. Restaurant, bar og konferansefasiliteter var bra.

Romtips: motorvei rett utenfor om du vil sove med vinduet åpent..... ikke AC - kun en bordvifte
Dato for oppholdet: august 2016
Takk, kristinavinda
Marie M, Manager på Scandic Örebro Väst, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. september 2016

Hej Kristinavinda,
Tack för din feedback, den är jätteviktig för oss i vårt fortsatta kvalitetsarbete.
Precis som du skriver är några av våra rum inte renoverade men badrummen på alla våra rum är det. På vår hemsida framgår det tydligt på bilderna för varje rumskategori hur rummen ser ut. Våra ekonomirum är inte renoverade. Alla våra publika ytor samt konferensrum renoverades samtidigt som våra rum så det är till största del ett nyrenoverat hotell. Vi tackar igen för dina noteringar och önskar dig varmt välkommen tillbaka.
Med vänlig häslning/
Marie Malmberg
Inhouse Sales Manager

Anmeldt 25. juli 2016 via mobile enheter

Etter en lang biltur hadde vi planlagt å få oss en god natts søvn før vi fortsatte på en 11 timers ferd hjem til Norge. Kom på hotellet kl 2 på natten. Rommet var svært slitent møblert og gulvene på rommet var skitne. Badet var fint og nyoppusset men alt annet var mer enn utdatert. Sengetrekkene var lagt på på vrangt, men det var uansett så hett at jeg ikke kunne sove med dynen på.Det verste med oppholdet var at rommet kokte, det var så varmt at jeg hadde mareritt om at jeg lå på glødende kull og våknet regelmessig gjennom hele natten av at jeg var helt klam og måtte stå opp for å ta en kald dusj. Det var ingen Ac på rommet, kun en vifte som jeg satte på nattbordet med full styrke, men det hjalp fint lite. Det hjalp litt å åpne vinduet, men vinduet var så lite at man måtte nesten sitte i stolen under vinduet for at man skulle kunne kjøle seg litt ned. Det var 2 store vinduer i rommet også, det hadde vært fint å kunne åpne dem, men håndtakene var fjernet. Nå sitter vi i bilen skikkelig slitne, misfornøyde og uopplagte og angrer bittert på dette oppholdet. Hadde sovet bedre ute på parkeringsplassen utenfor hotellet. Jeg er en trofast scandic kunde og har mange netter bak meg på deres hoteller, men dette tok virkelig kaka. Kommer til å levere klage på dette oppholdet. Skuffet...

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, appollonia2
Marie M, Manager på Scandic Örebro Väst, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. september 2016

Hej Appollonia,

Tack för din feedback, den är mycket viktig för oss i vårt forsatta kvalitetsarbete för glada och nöjda gäster. Det är mycket tråkigt att läsa att ni inte hade en så bra vistelse hos oss och vi ber ursäkt för det. Precis som du skriver så har vi ingen air condition på våra rum men vi gör vad vi kan för att hålla värmen ute från rummen under sommarens varmaste dagar. Tyvärr så går det inte alla gånger och det är beklagande. Vi ber så mycket om ursäkt att det påverkade er vistelse. Vi tackar igen för din feedback och önskar er varmt välkommen tillbaka till oss och hoppas att vi ses snart igen.
Med vänlig hälsning/
Marie Malmberg
Inhouse Sales Manager

Anmeldt 17. juli 2016 via mobile enheter

Dette var virkelig skuffende. Varme skitne rom og dårlig service. Vi var her som en del av Gustavsvik badeland bad og overnatt pakke, så prisen totalt sett var ok, men det var også det hele. Stedet føles mer som et billig motell.
Når vi spurte i resepsjonen om vi kunne låne en vinopptrekker fikk vi først beskjed om at det ikke var lov å drikke vin på rommene! Etter å ha fått oppklart at det har faktisk ikke "hotellet" noe med fikk vi beskjed av resepsjonisten at hun var alene på jobb og ikke kunne få tak i en! Litt skremmende med tanke på antall rom og gjester at de kun har en enslig tenåring på jobb der på natten!

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, Magne H
Åsa D, Chef på Scandic Örebro Väst, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2016

Hej Magne!

Tack för ditt omdöme, alltid viktigt för oss att få.

Ber om ursäkt att vi inte levde upp till era förväntningar denna gång.
Vi ser över våra rutiner i receptionen, för självklart får ni dricka vin på våra rum
på vårt hotell.

Önskar er en fortsatt fin sommar och välkommen tillbaka till oss.

Vänligen
Åsa Dalin