Booking.comUSD 153
Anmeldt 17. august 2020

Dato for oppholdet: august 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 1. juli 2020

Har ikke aircondition på rommet og det var helt grusomt varmt. Kommer ikke til å bruke det hotellet igjen før de får aircondition på rommene. Var umulig å sove og måtte sitte foran en vifte hele tiden bare for å klare å være inne på rommet

Takk, bjornnoreng
Anmeldt 1. februar 2020

Flott hotel i utkanten av Ørebro. Her er det gratis parkering og liten avstand til byen.
Anbefales på det beste dersom du tar turen hit. Ørebro er en fantastisk by med gamle borger og mange fine restauranter

Dato for oppholdet: januar 2020
Takk, larhor
Maria W, Chef på Scandic Orebro Vast, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. februar 2020

Hej,

Tack för din fina återkoppling; vilken härlig läsning! Vi blir alltid lika glada för toppbetyg och att du som gäst är nöjd är det absolut viktigaste.

Du är varmt välkommen tillbaka, både som hotellgäst och som Örebroambassadör.

Med vänlig hälsning,
Annika L, Guest Relation

Anmeldt 1. desember 2019

Vi fikk et stort og pent rom i øverste etasje. Vi var her kun en natt, da vi skulle videre til Stockholm. Derfor prøvde vi ikke treningsrommet, som de hadde. God Scandic frokost dagen etter i pene lokaler. God gratis parkeringsplass til bilen og personalet var hyggelig. Tok med brosjyrer fra Ørebro, da jeg ønsker å komme tilbake for å se mer av byen og omgivelsene.

Dato for oppholdet: desember 2019
Takk, P1870UJtoms
Maria W, Chef på Scandic Orebro Vast, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. desember 2019

Hej Tack så mycket för ditt omdöme, den är ovärderlig för oss i vårt fortsatta kvalitetsarbete. Det gläder oss att ni hade en bra vistelse hos oss och att ni var nöjda med vad vårt hotell har att erbjuda. Vi tackar för den fina recensionen och önskar er varmt välkommen igen! Med vänlig hälsning/ Maria Wahman Levi Hotelmanager

Anmeldt 15. oktober 2019

God pris på overnatting og billetter til badelandet Gustavsvik. De ansatte viste oss en god app til bybussene, så vi fikk reist kollektivt mellom hotellet og byen.
Fine og enkle aktiviteter inne på hotellet for barn.

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, annemsven
Maria W, Chef på Scandic Orebro Vast, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. oktober 2019

Hej Tack så mycket för ditt omdöme, den är ovärderlig för oss i vårt fortsatta kvalitetsarbete. Det gläder oss att ni hade en bra vistelse hos oss och att ni var nöjda. Vi tackar för den fina recensionen och önskar er varmt välkommen igen! Med vänlig hälsning/ Maria Wahman Levi Hotelmanager