Expedia.comUSD 128
Vio.comUSD 128
TripadvisorUSD 128
ZenHotels.comUSD 132
Anmeldt 6. oktober 2018

Hyggelig hotel som ligger sentralt plassert i sentrum med gang avstand til det meste. Meget bra service, rene fine rom. Barnevennlig hotell med romslige familie rom. Prisen kunne vært litt lavere. God standard hotel buffet. Parkering i hotellets bakgård med direkte tilgang til hotellet mot ekstra betaling.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, copycat31
Catrin G, Service Agent på Clarion Hotel Orebro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. november 2018

Hej,

Tusen tack för din recension och feedback. Vad härligt att ni haft en bra vistelse hos oss.
Jag hoppas att vi får välkomna dig tillbaka snart igen!

Med Vänliga Hälsningar
Catrin

Anmeldt 10. september 2018 via mobile enheter

Dette hotellet ligger sentralt plassert i Ørebro. Rommene er romslige med bra standard. Det som gjør hotellet veldig bra i mine øyne er de veldig trivelige og serviceinnstilte medarbeiderne. De møter deg alltid med et smil, og gjør det de kan for å sørge for et flott opphold. Frokosten er bra med godt utvalg av varm og kald mat. Atmosfæren i lobby og bar er veldig koselig.
Anbefales.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, evamarie69

Hej Evamarie,

Tusen tack för denna recension och feedback. Vad härligt att ni haft en bra vistelse hos oss. Att vår personal gör er vistelse extra magisk blir jag så fantastiskt stolt över, jag hoppas vi får välkomna er tillbaka till oss snart igen!

Med Vänliga Hälsningar
Catrin

Anmeldt 23. oktober 2017

Trivelig hotell med perfekt beliggenhet ii forhold til shopping og restauranter. Hyggelig personale. Fint og stort rom. God seng. Bra renhold.Bra frokost.
Restauranten har god mat og trivelig personale.

Dato for oppholdet: oktober 2017
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Kjell-Ove S
Natalie N, Receptionschef på Clarion Hotel Orebro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. oktober 2017

Hej kjosk,

Vilken underbar recension, tusen tack för dina varma fina ord. Jag för det vidare till mina kollegor i huset och hoppas innerligt att vi inom kort får välkomna dig tillbaka till oss!

Bästa,

Anmeldt 3. august 2017

Da har utrulig bra beliggenhet ved kort gangavstand til butikker og gågater. Utrulig bra service og billig ikkje minst. Veldi kosligt å bra senger . Kjempe god frokost med alt som trengst til ein god frokost

Dato for oppholdet: august 2017
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, 98kjerstin
Natalie N, Receptionschef på Clarion Hotel Orebro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. oktober 2017

Dear 98kjerstin,

Thank you for this review and feedback, i hope we get the opportunity to welcome you back in the future. Have a wonderful day!

Best,

Anmeldt 13. juni 2017

Vi hadde en natt her på stop over. Hyggelig betjening, god mat i restauranten og god frokost.
Vi fikk heldigvis parkering i gaten, rett utenfor.

Hyggelig og rent rom.
God mat i restauranten.

Hyggelig personale

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, mkbg_oslo

Hej mkbg_oslo,

Tusen tack för din recension och feedback. Vad underbart att du erhållit fin service under din vistelse hos oss, det gör mig så stolt och glad. Jag hoppas att vi får välkomna dig tillbaka snart igen!

Bästa,