“Ikke veldig fornøyd.”

20:00
Vurdert som nr. 42 av 310 Restauranter i Örebro
Kjøkken: Gresk
Anmeldt 16. september 2021 via mobile enheter

En dårlig matopplevelse midt i hjertet av Ørebro. Maten var rett og slett ingen stor opplevelse. Hadde få greske retter på menyen og Tsatsikien var rett og slett en katastrofe. Smakte nesten ikke hvitløk. Servicen ikke i toppklasse.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Stig O. P

Anmeldt 18. februar 2020 via mobile enheter

Hyggelig gresk restaurant, med gode priser. Bra beliggenhet midt i byen. God buffet til forrett med oliven, salat og brød. Godt utvalg med hovedretter. Kaffe og kjeks til dessert uten tillegg i prisen.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, AnneLineSa
Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

God mat, hyggelige personal og ikkje minst greie priser. Alle fekk godt og mørt kjøtt. 1 lite minus er at pannekakene på barnemenyen kunne vert hjemmelaget.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 429stianv
Anmeldt 19. juni 2018 via mobile enheter

Fantastisk god gresk moussaka, den beste vi har spist - anbefales. De har også mye annet godt på menyen. Vi har vært der flere ganger og kommer garantert tilbake. God service og den innerste delen av lokalet er trivelig. Helt greit prisnivå.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, hildeandrinek
Anmeldt 27. mars 2018 via mobile enheter

Tok turen innom for og kose oss med gresk mat
Men det var en stor skuffelse da denne maten ikke hadde noe med Hellas og gjøre
Dårlige rå varer og generelt dårlig mat

Dato for besøk: mars 2018
Takk, yassirn

Reisende som så på Restaurang Hellas, så også på

Har du vært i Restaurang Hellas? Del dine erfaringer!