Anmeldt 11. august 2019 via mobile enheter

Var her 5 dager i juli. Gode serviceanlegg, med hyppig renhold. Masse aktiviteter for barn. Ute-bassengene framstod uhygeniske, med masse hår, rusk og skitt. Flotte, men litt trange oppstillingaplasser for store vogner. Ikke nødvendigvis plassen en søker til om en er opptatt av 3-4 meter mellom enhetene.
Innholdsrik minigolf !

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, trondar
Anmeldt 23. juli 2019 via mobile enheter

Var her i slutten av Juni 2019 med bobil. Fikk tildelt en flott solrik plass nært servicehus. Denne campingplassen har alt! Eldorado for barn (og voksne). Servicehusene har hotellstandard. Gangavstand til sentrum.
Var tilbake i høysesong (midten av Juli) mindre fornøyd med tildelt plass som var i skyggen av alt for høye trær. Men alt i alt er dette en flott plass! Kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: juni 2019
2  Takk, britthjelle
Anmeldt 27. april 2019 via mobile enheter

Vi var her påska 2019 med campingvogn. Stor og fin camping plass. En del av aktiviteter var sesong stengt siden det ikke var høysesong. Vi besøkte Lost City badelandet like ved, og dette kunne man bestille sammen med bookingen av plassen. Prisen var nok litt over snittet men fasiliteter og selve camping plassen var absolutt verd det. Det er også en restaurant på området, men den fikk vi ikke prøvd siden den var sesong stengt.
Camping plassen lå nærme sentrum og vi spaserte til sentrum flere ganger. Tok ca 15-20 min. med god tid.
Alt i alt en veldig fin camping plass med fine fasiliteter, som kan anbefales.

Dato for oppholdet: april 2019
Takk, TommyL755
Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig flott campingplass. Fine campinghytter. Ryddig og fint. Flotte lekeområder for barn. Godt inntrykk av plassen i lavsesong, har vært her 2 ganger på denne tida. Fint med kort vei til badeland, pluss med bo og badepakke.

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, 453anetteg
Anmeldt 17. august 2018 via mobile enheter

Me var her på tur med bubil. Meget flott sørvis hus, fin underhaldning for alle, leikeland. Må vera eit paradis for ungar. Det var ikkje langt til sentrum. Me sykla på kvelden og fekk med oss konsert med Bo Kaspersen, slottet i skumring og mat med noko godt å drikke like ved. Ein grunn til st dette er kår til Nord-Europas finaste camping

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, ainaboe