“Ovetravelt og kjefting ansatte imellom...”
Anmeldelse av Yoku

Yoku
Vurdert som nr. 16 av 78 Restauranter i Ciudad Quesada
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Hadde bord 20.30 lørdag kveld. Kelnerne løper mellom bordene, det er et stressende miljø der... Springer nesten på kunder og hverandre. De kommet raskt å spørr om drikke, og kommer med det. Så tar det lang tid før de tar opp bestilling og enda lenger før forretten kommer. De som kom etter oss, ved siden av oss får mat før oss. Tar minst 45 min før forretten kommer.(sushi) Kjøler til hvitvinen får vi ikke... Mer drikke som bestilles når mat bestillingen taes, får vi ikke... Vi hører de ansatte kjefter på hverandre. På bordet bak oss krangler personalet m kunder...de blir kastet ut... Så kommer det nye folk på dette bordet, før det er ryddet og vasket av. Etter forretten kommer hovedretten ganske etterpå. Maten og vinen er fortreffelig. Vi bestiller en ny vin, HVIS vi får en vinkjøler til ...de kommet aldri m en ny... De kjefter på hverandre igjen. ... Hører en av kelnerne sier på bordet bak oss, " Too mutch tabels" Vi får regningen og går... Skjønner ikke hvorfor de driver denne flotte restauranten på denne måten. Dette taper de kunder på !!!

1  Takk, 1kristinr

Anmeldt 1. november 2019 via mobile enheter

Fantastisk go mat her.. me hadde både kinesisk og sushi. Alt var veldig delikat og smakfullt.
Hyggelig, smilande betjening.
Komme gjerne tilbake her

Dato for besøk: november 2019
Takk, 855auds
Anmeldt 7. september 2019 via mobile enheter

Trivelig restaurant. Kjøttet var litt for mye stekt. Retten var ellers god. Det var mye folk der. God drikke og bra service!

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, helenes249
Anmeldt 5. september 2019 via mobile enheter

Fin thai/asiatisk restaurant i Rojales. God mat, flinke på glutenfritt og meget god service! Anbefales!!

Dato for besøk: juli 2019
2  Takk, IverOlavErstad
Anmeldt 12. august 2019 via mobile enheter

Synes maten var fantastisk god. Pluss for at vi kunne velge flere retter til en grei pris. Servicen var også veldig bra

Dato for besøk: august 2019
Takk, 673svenni

Reisende som så på Yoku, så også på

San Miguel de Salinas, Costa Blanca
Rojales, Costa Blanca

Har du vært i Yoku? Del dine erfaringer!