“Altid nydelig mat”

Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 9. september 2019 via mobile enheter

Vi har besøkt denne restauranten flere ganger. Den ser ikke»veldig fin ut» med plastbord og stoler utenfor som ser slitt ut. Trebord under rak som også er godt slitt...men døm ikke boken etter dens for og baksideMaten er helt nydelig. Her spiser jeg alltid Cæsar salat med oste toast og det smaker helt nydelig. Vi har prøvd andre retter og alt smaker godt. Besøk dette stedet og du vil bli positivt overrasket.

Dato for besøk: september 2019
Takk, wenchew2015

Anmeldt 5. juli 2016 via mobile enheter

Vi var et par som koste oss på denne restauranten. Hyggelig personalet. Veldig god mat og vin. Ikke så romantisk men veldig stille og rolig

Dato for besøk: januar 2016
Takk, Trude B
Anmeldt 18. mai 2016

Stedet er godt egnet for lunsj. Anbefaler salatene og sandwichene. Du blir god og mett til en hyggelig pris.

Dato for besøk: mai 2016
Takk, Kave_68
Anmeldt 27. mai 2014

Vi spiser her regelmessig, noe trangt for 4 personer. Store porsjoner til en god pris. Maten er god, kaffen så som så... det kommer veldig an på hvem som jobber den dagen;) Jeg liker cortado og expresso

Dato for besøk: mai 2014
Takk, DonFiasko
Anmeldt 27. mars 2013

Etter å ha lest bra anmeldelse i Trip Advisor ville vi prøve denne. Vi var 4 stykker som alle prøvde Cæsar salat, og dette angret vi ikke på salaten var helt fantastisk, et helt lite måltid. Det er ikke siste gang vi er der. Betjeningen var også hyggelig.

Takk, bTomH208

Reisende som så på Mulberry's, så også på

San Miguel de Salinas, Costa Blanca

Ciudad Quesada, Alicante (provins)

Har du vært i Mulberry's? Del dine erfaringer!