“Nydelig familiemiddag”

Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 1. august 2021

Vi hadde vårt første besøk på Indian Ocean i kveld og ble servert nydelig mat i flott restaurant. De ansatte er hjelpsomme og trivelige og vi følte oss meget godt ivaretatt og kunne ikke ha vært mer fornøyde. Anbefales på det varmeste.

Takk, MrzSusie

Anmeldt 19. juni 2019 via mobile enheter

Men føler seg alltid meget velkommen på Indian Ocean. Fikk flott bord med en gang, selv uten reservasjon. Menyen er rikholdig og kan tilfredsstille enhver gane.
Det ble ulik retter på alle, men alle smakte på alt og vi kan vel si at alle rettene fallt i smak.
Eneste å klage på er dessertutvalget, Nestlé frosne "ferdigdesserter" blir litt nedtur på en slik plass.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Roy50srg
Anmeldt 18. juni 2018

Vi var 12 stykker rundt bordet, fire familier og servitørene hadde full kontroll. Fikse retter som ble litt sterke og hadde bedre oversikt enn oss om hvem som skulle ha hva. Ingen ting vondt å si om dette stedet :)

Dato for besøk: juni 2018
Takk, 271juliei
Martin R, Owner på Indian Ocean Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juni 2018

Thanks a lot for your great comments

Anmeldt 9. juni 2018 via mobile enheter

Flott resturant med flinke og effektive servitører. Spennende med varmeretter servert på bordet for selvforsyning. Stor meny med mange valg, fra milde retter til farlig sterke.
God vin ble servert også.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, jenssenjr
Martin R, Owner på Indian Ocean Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juni 2018

Thanks for your valuable comments

Anmeldt 3. januar 2018 via mobile enheter

En trivelig restaurant, med svært hyggelig betjening og smakfulle retter. Absolutt verd et besøk når man befinner seg i Dona Pepa området.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Roy50srg

Reisende som så på Indian Ocean Restaurant, så også på

Rojales, Costa Blanca

Har du vært i Indian Ocean Restaurant? Del dine erfaringer!