“God mat”

Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

God mat
Indisk på sitt beste
Hyggelig og fin betjening.
Nytt lokale rent og pent
Dette er virkelig vært et besøk

Takk, Anne Marie S

Anmeldt 1. august 2018 via mobile enheter

Dette må være stedet som har best Indisk mat i Spania, har reist mye og dette er blant de beste Indiske jeg har prøvd og jeg har prøvd mange. Er du i Quesada så er dette et sted som må prøves

Frode

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, Frode S
Anmeldt 28. juli 2018 via mobile enheter

Vi har vært her to ganger på vårt ukerslange opphold. Maten var utrolig god! Jeg bestilte tikka masala begge gangene og resten av følget mitt hadde butter chicken, chicken korma og chicken curry. I tillegg hadde vi både cheese og butter naan. Alt var utrolig godt og de ansatte var veldig flinke, effektive og hyggelige. Man vil ikke angre hvis man går hit. Det anbefales på det sterkeste! :D

Takk, Christina S
Anmeldt 28. juli 2018 via mobile enheter

Beste indiske restauranten i området. Spiste butter chicken og butter naan, smakte nydelig! Ypperlig service! Anbefales!

Takk, MarieKobb
Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Meget bra indisk mat i Spania Stedet er absolutt å anbefale for alle aldrer, og porsjonene er store.

Takk, 74oleh

Reisende som så på Punjabi Palace, så også på

Los Montesinos, Alicante (provins)
Ciudad Quesada, Alicante (provins)

Ciudad Quesada, Alicante (provins)
San Miguel de Salinas, Costa Blanca

Har du vært i Punjabi Palace? Del dine erfaringer!