“Vindaloen var meget god. Var der i”
Anmeldelse av Punjabi Palace

Punjabi Palace
Vurdert som nr. 3 av 76 Restauranter i Ciudad Quesada
Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 22. september 2020 via mobile enheter

Vindaloen var meget good . Det var den beste popodom jeg har kjem og viljen saus. Har ikke funnet makan i all min tid

Dato for besøk: september 2020
Takk, 575terjer
Balik08, Owner på Punjabi Palace, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. oktober 2020

Hi
Thanks so much

Anmeldt 6. november 2019 via mobile enheter

Fantastisk god indisk mat!
Beste indiske i Quesada.
Anbefales på det sterkeste.
Her kommer vi tilbake!

Dato for besøk: november 2019
Takk, frodel108
Anmeldt 27. februar 2019 via mobile enheter

For andre gang besøkte vi denne flotte indiske restauranten i Rojales. Nydelig mat, service og stemming. Anbefales!

Dato for besøk: februar 2019
2  Takk, IverOlavErstad
Anmeldt 3. januar 2019

Bestemte oss for å stikke innom for å spise en enkel lunsj etter en hyggelig kjøretur. Vi bestilte Lamb Curry, med ris, medium styrke. Dette var en utrolig positiv erfaring matmessig. Kan trygt anbefale en tur innom stedet.

1  Takk, arnenk
Anmeldt 24. november 2018

I Quesada, utenfor Torrevieja ligger denne flotte restauranten. Kunnskapsrike servitører, stor meny, gode råvarer og fantastisk velsmakende retter kjennetegner dette stedet. Anbefales på det sterkeste. God kontroll på glutenfritt kosthold.

Takk, IverOlavErstad

Reisende som så på Punjabi Palace, så også på

Los Montesinos, Alicante (provins)
Ciudad Quesada, Alicante (provins)

Ciudad Quesada, Alicante (provins)
San Miguel de Salinas, Costa Blanca

Har du vært i Punjabi Palace? Del dine erfaringer!