Anmeldt 11. april 2017

Fint og sentralt plassert hotell med gangavstand til byen. Vi fikk rom i den delen av hotellet som ligger på andre siden av gaten for resepsjonen, gangbru over dit. Måtte bytte rom pga dårlig lukt, fikk nytt rom som var ok, men det luktet ikke bra i korridoren.
Sjeldent dårlig seng til Choice å være. Så det positive. Veldig hyggelig betjening, fin bar og bra frokost. Håper på oppussing av alle rom til neste gang.

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, Atle1969
Malin K, Manager på Quality Hotel Ekoxen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. april 2017

Stort tack för din återkoppling.

Lukten är något vi har tagit tag i och arbetar med i skrivande stund. Inom kort hoppas jag verkligen att det blir bättre.

Våra sängar är helt nya så om du har möjlighet att återkomma med vilket rum du bodde på är vi otroligt tacksamma. Den skulle vi behöva titta till då kanske.

Så fint att ni trivdes hos oss annars! :)

Välkomna tillbaka!

Anmeldt 16. mars 2017

Bra hotell sentralt i sentrum. Ligger i et stille område. Gammelt preg, men renoveringen av restaurant, resepsjon og rom er positivt. Mye bedre nå enn tidligere. Dårlig lydisolering av rommet, rundt døren. Man hører veldig lett lyder i gangen og andre dører. Bra frokost og restaurant.

Dato for oppholdet: mars 2017
Takk, A1894HMkevinm

Tack för din feedback. Vad roligt att ni trivdes hos oss.
Dörrarna och ljudet är faktiskt något vi håller på med i skrivande stund så varmt välkomna tillbaka och då hoppas jag att det ska varta tystare på rummet :)

Anmeldt 7. november 2016

Sjekket inn på det som så ut som en byggeplass, hele hotellet var kaldt inkl rommet (måtte låne ekstra varmeovn) Bookingen var feil, to netter i hotellets database i stedet for tre (hadde email bekreftelse på 3 netter) Bestilte og betalte for parkering men garasjen var full ved ankomst på kvelden pluss masse søppel på flere p-plasser.
Frokosten var langt under det jeg forventer av ett Quality hotell standard.
Måtte krangle med personalet for å bruke en Choice voucher som jeg fikk ved innsjekking. Lite service vennlig og løsningsorientert personale men gode på bortforklaring og ansvarsfraskrivelse.
Noe positivt til slutt: Rengjøringen på rommet var bra men, vi tar definitivt ett annet hotell neste gang vi er i Linköping.

Dato for oppholdet: november 2016
Takk, arild134
Malin K, Manager på Quality Hotel Ekoxen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. desember 2016

Tusen tack för att du tagit dig tid till att skriva om din upplevelse här på Tripadvisor. Jag är oerhört ledsen för hur din upplevelse hos oss har varit. Din beskrivning om vistelsen är naturligtvis inte vanligt eller en standard hos oss. Detta ser vi på med mycket stort allvar. Särskilt tråkigt tycker vi att din upplevelse med service lämnat mer till att önska.
Jag har tagit detta vidare till dem berörda avdelningscheferna som kommer att följa upp detta snarast.

Malin Klaar
Hotellchef
Quality Hotel Ekoxen

Anmeldt 7. november 2016

Hotellets resepsjon var under oppussing.
God frokost.
Vårt rom bør ha en totalvask, her var det mye som ikke blir tatt på vanlig romvask, slik som dørkarmer mm, som hadde fingermerker og annet.
Stille og rolig område. Fikk rom i 4 (øverste) etasje, med balkong. Den er nok fin om sommeren!

Dato for oppholdet: november 2016
Takk, mkbg_oslo

Tack för att du valt att bo hos oss. Vi arbetar hårt för att göra våra gäster nöjda och vi uppskattar din feedback!

Malin Klaar
Hotellchef
Quality Hotel Ekoxen

Anmeldt 24. oktober 2016 via mobile enheter

Meget hyggelig og fint hotell, sentralt i byen. Også flotte parkområder rett bak hotellet. Pluss for eget brett med hundeskål og godis på rommet. God frokost, også for de med allergi. Veldig hyggelig personale.

Dato for oppholdet: oktober 2016
Takk, Frank C
Malin K, Manager på Quality Hotel Ekoxen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. november 2016

Tack snälla för ditt fina betyg till oss här på Tripadvisor. Det betyder mycket för oss.
Vi älskar djur och de är varmt välkomna till oss :)