Anmeldt 19. juni 2017

Hotellet ligger midt i sentrum. Lett tilgjengelig for bylivet. Vi var en helg der, og da er det full fart på serveringsstedene i nærheten. Siden vi hadde rom med vindu mot gata, så ble dette støyende for oss som skulle sove fra kl. 23:30.
Fine rom og utmerket betjening.

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, 204antont
FrontdeskTheLamp, Receptionschef på The Lamp Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2017

Hej och tack för omdömet om The Lamp Hotel.
Under sommarhelgerna så brukar det vara fart och fläkt på The Lamp Hotel med dj och härlig utebar och det kan medföra lite extra ljud runt omkring hotellrummen och vi hoppas att ni fick en god sömn ändå.

Med vänliga hälsningar,
The Lamp Hotel.

Anmeldt 21. desember 2016

Serviceinstillt personale ved innsjekk. I tillegg til å informere om egne tilbud, kom de på forespørsel med tips om andre spisesteder og muligheter.
hyggelige omgivelser, veldig bra service på alt personale, rom med alle fasilliteter.
Frokosten som ga en god start på dagen.
kan anbefalles på det sterkeste.

Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, Sten N
Anmeldt 20. september 2016 via mobile enheter

Bodde her i forbindelse med jobb. Fint hotell med litt "urban gammel" stil. Smilende personale (og veldig pene, blei nesten forelska ). Litt dårlig vanntrykk i dusjen på mitt rom som var på motsatt side av gata.

Dato for oppholdet: september 2016
Reisetype: Reiste alene
Takk, 465magnef
Anmeldt 7. juni 2016

Jeg er ofte i Norrköping i forbindelse med jobb og en av de tingene som gjør det lystbetont å dra til Norrköping er å få bo på the Lamp. Det skiller seg fra tradisjonelle kjedehoteller med eksepsjonelt smakfull innredning både av rom og i fellesområdene. Samarbeidet med restauranten i samme lokale er også en god match som løfter frokosten og andre måltider sammenlignet med kjedehotellene.

Romtips: God beskrivelse av rommene på deres nettsider. Jeg foretrekker selv å bo på selve hotellet og ikke i annekset på andre siden av veien selv om det også er greit. Når jeg har vært i Norrköping sammen med jentene på jobben har vi av og til delt en leilighet i stedet for å ha hvert vårt hotellrom - det kan anbefales.
Dato for oppholdet: mai 2016
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, 822elisabethg
Anmeldt 14. oktober 2015

Fresht hotel, flotte rom, serviceminded ansatte og fantastisk god frokost!!

Fikk masse hjelp av resepsjonen til å bastille taxi, anbefale ypperlig restaurant, printe dokumneter m.m. Restauranten som ble anbefalt var helt super! Frokostbuffeten bestod av mye god musli, hjemmelaget brød, hjemmelaget eplemost, vitaminshort m.m. Helt topp!

Dato for oppholdet: oktober 2015
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet