FindHotel
ZenHotels.comUSD 153
Anmeldt 29. april 2020 via mobile enheter

En stor skuffelse, et av de dårligste hotell i Sverige som vi har besøkt. Vi feiret vår sølvbryllupsdag og fint et oppgradert rom. Dessverre bare reid opp til 1 person og meget slit rom. Meget dårlig renhold, spesielt på badet. Jacuzzi badekaret var så skittent at vi ikke kunne bruke det. Søppel var ikke tømt. Oppholdet begynte med en lite hyggelig dame i resepsjon, vi følte oss ikke velkommen. Vi har forståelse for at frokosten et redusert i forbindelse med Corona. Likevel kan det vel gjøres litt mer innbydende. Bare pappkopper, ingen egg etc. Ingen god morgen, bare sure miner. Vi kommer ikke tilbake.

Dato for oppholdet: april 2020
2  Takk, DayTrip284423
Johannahellstrom, General Manager på Clarion Collection Hotel Kompaniet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. mai 2020

Hej bästa resenärer,

Tack för att ni tar er tiden att utvärdera oss!

Men det låter inte som ni fick uppleva det som vi brukar leverera och som vi står för. Jättetrist att läsa om eran upplevelse! Skulle gärna komma i kontakt med er för att reda ut vad som gått snett här och se hur vi kan förbättra oss. Ta mer än gärna kontakt med mig på johanna.hellstrom@choice.se.

Hoppas ni vågar testa oss igen och ge oss en ny chans, för jag är övertygad om att vi kan leverera avsevärt bättre än 1 av 5.

Ser fram emot att höra från er!
Bästa hälsningar Johanna Hellström, hotelldirektör

Anmeldt 15. juli 2019

Ligger litt utenfor sentrum av Nyköping, ingen butikker i nærheten. Billig parkering via hotellet rett over gaten.
Hyggelig og serviceinnstilt personale.
Frokost, afternoon sweets og kveldsmat inkl. Sistnevnte var ok, men frokosten en skuffelse. Eggerøren var vannete og smakløs (les.eggepulver), lite utvalg i brød, rundstk og knekkebrød. Kun 1 type juice.
Bodde på superior rom, grei størrelse og plass til reiseseng i hjørnet. God dobbeltseng, men når man må velge mellom type amerikansk kjempepute eller mindre uten fyll, da går det litt ut over søvnen.
Utsikt over en elv(?)der det ble holdt konsert til langt på natt!!
Malingen flasset rundt vinduene, gamle og råtne markiser hang og slang.
Helt ok opphold, men ikke noe mer.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, 833veras
Johannahellstrom, General Manager på Clarion Collection Hotel Kompaniet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2019

Hej,

Stort tack för att du tog dig tiden att ge oss ett omdöme efter att ni bodde hos oss. Och vi vill självklart ha all feedback, både bra och dåliga upplevelser. Jättetrist att läsa att vi gjort er besvikna den här gången!

Ta mer än gärna kontakt med mig direkt på johanna.hellstrom@choice.se - jag skulle gärna reda ut vad som gått snett här och hur vi kan förbättra oss.

Jättetråkigt att läsa om eran upplevelse av frukosten, vi serverar nämligen aldrig äggröra från pulver, utan enbart från riktiga ägg. Men självklart ska den inte vara vattnig och upplevas som pulver. Vi har alltid 3 typer av juice, en apelsinjuice som står vid glasen men sedan har vi både äppeljuice och tropsikjuice som finns i ipaden vid sidan av glasen. Brödet ska alltid vara både frallor, brödlimpor och flera sorters knäckebröd.

Men som sagt, skulle så gärna få kontakt med er direkt. Jag hoppas ni vågar testa oss igen för jag är övertygad om att vi kan leverera bättre än det ni upplevde senast.

Sommarhälsningar Johanna Hellström, hotelldirektör

Anmeldt 13. februar 2019

Jeg har bodd på Kompaniet en rekke ganger og er veldig fornøyd med det.
Greit prisnivå, god mat med servering fram til kl 21 om kvelden. Rommene er nøkterne, men alt er rent og skikkelig. Parkering på andre siden av gata. Det er dårlig merket med hensyn til hvor man som hotellgjest kan parkere.

Romtips: Det er generelt fredelig om natten i området
Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, Edmund-traveller
Johannahellstrom, General Manager på Clarion Collection Hotel Kompaniet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. februar 2019

Hej Edmund,

Stort tack för att du tog dig tiden att rekommendera oss till andra resenärer på Tripadvisor och vad glad jag blir av betyget 5 av 5 möjliga!

Jättekul att läsa att du bott hos oss många gånger och trivs bra här!
Jag är enig med dig att det är svårt att de markeringarna på parkeringen - så snart våren är här och parkeringen är sopad ska jag försöka få den som äger parkeringen att märka upp platserna tydligare.

Varmt välkommen tillbaka till oss snart igen!
Glada hälsningar Johanna Hellström, hotelldirektör

Anmeldt 4. juli 2016

Dette hotellet er det beste på allt -Service-rommene -god mat ,Har ikke opplevd noe bedre og mener jeg har et godt sammenlignings grunnlag da jeg har fartet mye omkring i både Sverige-Norge og Danmark. ccnr 10152704

Dato for oppholdet: juni 2016
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, roarb712
Johannahellstrom, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Kompaniet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juli 2016

Hej,

Wow, vilket fantastiskt omdöme och vad glad jag blir!
Att kunna överraska och överträffa förväntningarna hos erfarna resenärer är så härligt. Stort tack för att du delar med dig!

Varmt välkommen tillbaka till oss snart igen!
Soliga hälsningar Johanna Hellström,
Stolt hotelldirektör

Anmeldt 17. april 2016 via mobile enheter

Et svært innbydende og bra hotell, flotte rom med bra standard. Kveldsmat buffeten er svært bra!! Hyggelig betjening med serviceinnstilling. Hotellet ligger svært bra til ved elven i Nyköping. En spasertur langs elven gjennom byen er en fantastisk opplevelse

Dato for oppholdet: april 2016
Takk, Odd J