Anmeldt 17. oktober 2016

Fint hotell, god mat, hyggelig personale og topp beliggenhet. Enkelt å parkere i parkeringshuset og ta heisen rett opp i resepsjonen. Ligger sentralt med gåavstand til det meste. Kort vei til bandyhallen. Et hotell å anbefale hvis du skal til Uppsala.

• Opphold: oktober 2016, reiste med venner
Takk, 459meretew
Helena M, Försäljningschef på Clarion Hotel Gillet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. oktober 2016

Hej,

Så roligt att läsa att ni haft en härlig vistelse hos oss. Visst är det smidigt med parkering i direkt anslutning till hotellet.

Jag hälsar dig varmt välkommen tillbaka till oss!

Vänliga hälsningar,
Helena
Clarion Hotel Gillet

Anmeldt 8. september 2016 via mobile enheter

Helt OK hotell. For den prisen bør man kunne forvente et finere bad, mindre slitasje samt et stabilt og velfungerende Internett. Ellers var sengene gode og frokosten bra. Hyggelig personale i resepsjonen.

Opphold: september 2016, reiste på forretningsreise
Takk, Karianne H
TeresePe, Operations Manager på Clarion Hotel Gillet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. oktober 2016

Hej Karinne H,

Tack för att du tagit den tid att återkoppla angående din vistelse hos oss. Jag kommer ta med mig dina kommentarer på förbättringsområden.

Jag hoppas på att få se dig som gäst hos oss igen. Tills dess önskar jag dig en fin dag!

Vänliga hälsningar,
Terese
Clarion Hotel Gillet

Anmeldt 24. juli 2016

Veldih hyggelig og serviceinnstite reseptionspersonale. Stort rom, gode senger.
Badet kunne trengt litt oppgradering. Liker ikke dusjforheng.Frokosten var bra, savnet stekt egg. Også var det veldig bra beliggenhet

• Opphold: juli 2016, reiste som et par
Takk, Bente S
Helena M, Hotellchef på Clarion Hotel Gillet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2016

Hej Bente,
Tack för fina rader om oss på Clarion Gillet!
Vi håller tummarna för en omfattande badrumsrenovering i våra hotellrum framöver. Välkommen åter till oss, och trevlig sommar!

Anmeldt 3. juli 2016

Bra rom, god lydisolasjon til vinduer (fint, fordi det ligger mye barer i nærheten. Krisefrokost, særlig for barna (sukker, og mere sukker, ikke noe "rett fra gården", grovt eller ferskt), og ikke noe å trene med i treningssentret. Parkering 180kr døgnet. Ellers fine rom og hyggelig betjening.

• Opphold: juli 2016, reiste på forretningsreise
Takk, Aurdal
Helena M, Hotellchef på Clarion Hotel Gillet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2016

Hej Aurdal
Tack för din feedback från din vistelse.
Vi ser över de punkter du meddelat oss om och gör vårt bästa för att åtgärda dessa.
Vi hoppas trots detta att du haft en trevlig vistelse i Uppsala och önskar dig varmt välkommen åter igen.
Trevlig sommar!

Anmeldt 19. september 2014

Ikke vet jeg, for dette er mitt første besøk i byen. En ting er helt sikkert, jeg booker inn her neste gang også!

Hotellet har en meget god beliggenhet, både med tanke på museer, restauranter og shopping. Alt ligger i gangavstand. Det er ca 10 min å gå fra jernbanestasjonen, om du kommer med toget fra Arlanda.

Meget god frokost, hjelpsom personale i resepsjonen, SPA avdeling, hyggelige rom med gode senger og gratis wifi. Skulle det være noe å bemerke på den negative siden, må det være at hotellet har et lite og noe magert utstyrt trimrom. Men det gjør nytta..

Selv om hotellet ligger i sentrum, er det i et rolig strøk. Miljøgate utenfor, og liten trafikk. Ingen ting som ødelegger nattesøvnen her.

• Opphold: september 2014, reiste med familie
Takk, Sigrun_12
clarionhotelgillet, Receptionschef på Clarion Hotel Gillet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. september 2014

Hej Sigrun, tack för din återkoppling det betyder mycket. Vilka värmande ord för personalen på hotellet, hoppas vi får se dig hos oss snart igen. Ha det gott!