Anmeldt 18. juli 2017 via mobile enheter

Til tross for oppussing og et bråkete hotell (betongboring 08-18), så er betjeningen veldig vennlige. De slo også av litt på prisen pga støy. Full forståelse for at man må pusse opp, og det passer jo egentlig aldri, men utifra de premissene leverer hotellet på service. Oppussing skal være ferdig september 2017.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Stian J
TeresePe, Operations Manager på Clarion Hotel Gillet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2017

Hej,

Tack för god förståelse för visst ljud från renoveringen hos oss. Det kommer resultera i helt nya och fina hotellrum. Hoppas du får möjlighet att besöka oss igen för att då kanske bo på något av de nya rummen.

Jag önskar dig en fin kväll!

Terese

Anmeldt 17. oktober 2016

Fint hotell, god mat, hyggelig personale og topp beliggenhet. Enkelt å parkere i parkeringshuset og ta heisen rett opp i resepsjonen. Ligger sentralt med gåavstand til det meste. Kort vei til bandyhallen. Et hotell å anbefale hvis du skal til Uppsala.

Dato for oppholdet: oktober 2016
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, 459meretew
Helena M, Försäljningschef på Clarion Hotel Gillet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. oktober 2016

Hej,

Så roligt att läsa att ni haft en härlig vistelse hos oss. Visst är det smidigt med parkering i direkt anslutning till hotellet.

Jag hälsar dig varmt välkommen tillbaka till oss!

Helena
Clarion Hotel Gillet

Anmeldt 8. september 2016 via mobile enheter

Helt OK hotell. For den prisen bør man kunne forvente et finere bad, mindre slitasje samt et stabilt og velfungerende Internett. Ellers var sengene gode og frokosten bra. Hyggelig personale i resepsjonen.

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, 266karianneh
TeresePe, Operations Manager på Clarion Hotel Gillet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. oktober 2016

Hej Karinne H,

Tack för att du tagit den tid att återkoppla angående din vistelse hos oss. Jag kommer ta med mig dina kommentarer på förbättringsområden.

Jag hoppas på att få se dig som gäst hos oss igen. Tills dess önskar jag dig en fin dag!

Terese
Clarion Hotel Gillet

Anmeldt 24. juli 2016

Veldih hyggelig og serviceinnstite reseptionspersonale. Stort rom, gode senger.
Badet kunne trengt litt oppgradering. Liker ikke dusjforheng.Frokosten var bra, savnet stekt egg. Også var det veldig bra beliggenhet

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, Bente S
Helena M, Hotellchef på Clarion Hotel Gillet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2016

Hej Bente,
Tack för fina rader om oss på Clarion Gillet!
Vi håller tummarna för en omfattande badrumsrenovering i våra hotellrum framöver. Välkommen åter till oss, och trevlig sommar!

Anmeldt 3. juli 2016

Bra rom, god lydisolasjon til vinduer (fint, fordi det ligger mye barer i nærheten. Krisefrokost, særlig for barna (sukker, og mere sukker, ikke noe "rett fra gården", grovt eller ferskt), og ikke noe å trene med i treningssentret. Parkering 180kr døgnet. Ellers fine rom og hyggelig betjening.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, Aurdal
Helena M, Hotellchef på Clarion Hotel Gillet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2016

Hej Aurdal
Tack för din feedback från din vistelse.
Vi ser över de punkter du meddelat oss om och gör vårt bästa för att åtgärda dessa.
Vi hoppas trots detta att du haft en trevlig vistelse i Uppsala och önskar dig varmt välkommen åter igen.
Trevlig sommar!