Vi har merket at du bruker en nettleser som ikke stĂžttes. TripAdvisor-nettstedet vises kanskje ikke riktig.Vi stĂžtter fĂžlgende nettlesere:
Hoteller i nĂŠrheten
SprÄkAlle sprÄk
Flere sprÄk
1–6 av 1 139 anmeldelser
Anmeldt 16. august 2017

Restauranten sommerstengt uten at det var opplyst om. Baren sommerstengt uten at det var opplyst om. SPA sommerstengt uten at det var opplyst om. Lovnad om en reduksjon i prisen pga dette ble ikke fulgt opp ved utsjekk dagen efter. Aldri mer Clarion i vakre Uppsala!!!

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, 873ulfh
TeresePe, Operations Manager pÄ Clarion Hotel Gillet, svarte pÄ denne anmeldelsenBesvart 1. september 2017

Hej,

Tack för din Äterkoppling efter din vistelse hos oss. Jag beklagar verkligen att informationen om att vi haft sommarstÀngt i Selma City Spa och Kitchen & Table inte gÄtt fram till dig. Jag kommer omgÄende att se över vÄra rutiner sÄ att detta inte sker igen.

Allt gott och trevlig helg!

VĂ€nligen,

Anmeldt 18. juli 2017 via mobile enheter

Til tross for oppussing og et brÄkete hotell (betongboring 08-18), sÄ er betjeningen veldig vennlige. De slo ogsÄ av litt pÄ prisen pga stÞy. Full forstÄelse for at man mÄ pusse opp, og det passer jo egentlig aldri, men utifra de premissene leverer hotellet pÄ service. Oppussing skal vÊre ferdig september 2017.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Stian J
TeresePe, Operations Manager pÄ Clarion Hotel Gillet, svarte pÄ denne anmeldelsenBesvart 8. august 2017

Hej,

Tack för god förstÄelse för visst ljud frÄn renoveringen hos oss. Det kommer resultera i helt nya och fina hotellrum. Hoppas du fÄr möjlighet att besöka oss igen för att dÄ kanske bo pÄ nÄgot av de nya rummen.

Jag önskar dig en fin kvÀll!

Anmeldt 17. oktober 2016

Fint hotell, god mat, hyggelig personale og topp beliggenhet. Enkelt Ä parkere i parkeringshuset og ta heisen rett opp i resepsjonen. Ligger sentralt med gÄavstand til det meste. Kort vei til bandyhallen. Et hotell Ä anbefale hvis du skal til Uppsala.

Dato for oppholdet: oktober 2016
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, 459meretew
Helena M, FörsÀljningschef pÄ Clarion Hotel Gillet, svarte pÄ denne anmeldelsenBesvart 23. oktober 2016

Hej,

SÄ roligt att lÀsa att ni haft en hÀrlig vistelse hos oss. Visst Àr det smidigt med parkering i direkt anslutning till hotellet.

Jag hÀlsar dig varmt vÀlkommen tillbaka till oss!

Helena

Anmeldt 8. september 2016 via mobile enheter

Helt OK hotell. For den prisen bĂžr man kunne forvente et finere bad, mindre slitasje samt et stabilt og velfungerende Internett. Ellers var sengene gode og frokosten bra. Hyggelig personale i resepsjonen.

Dato for oppholdet: september 2016
Reisetype: Reiste pÄ forretningsreise
Takk, 266karianneh
TeresePe, Operations Manager pÄ Clarion Hotel Gillet, svarte pÄ denne anmeldelsenBesvart 5. oktober 2016

Hej Karinne H,

Tack för att du tagit den tid att Äterkoppla angÄende din vistelse hos oss. Jag kommer ta med mig dina kommentarer pÄ förbÀttringsomrÄden.

Jag hoppas pÄ att fÄ se dig som gÀst hos oss igen. Tills dess önskar jag dig en fin dag!

Anmeldt 24. juli 2016

Veldih hyggelig og serviceinnstite reseptionspersonale. Stort rom, gode senger.
Badet kunne trengt litt oppgradering. Liker ikke dusjforheng.Frokosten var bra, savnet stekt egg. OgsÄ var det veldig bra beliggenhet

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, Bente S
Helena M, Hotellchef pÄ Clarion Hotel Gillet, svarte pÄ denne anmeldelsenBesvart 1. august 2016

Hej Bente,
Tack för fina rader om oss pÄ Clarion Gillet!
Vi hÄller tummarna för en omfattande badrumsrenovering i vÄra hotellrum framöver. VÀlkommen Äter till oss, och trevlig sommar!