Anmeldt 2. august 2018

Dato for oppholdet: juli 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Ginger W, General Manager på Scandic Uppsala North, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2018

Anmeldt 10. november 2017 via mobile enheter

Ingen høye bygninger i nærheten, følgelig bra utsikt fra rommet vårt som lå i 1. etasje helt på bakkenivå. Vi hadde ikke regnet med det, beliggende ‘midt’ i byen.
Hyggelig og rask innsjekking. OK rom, bra utstyrt. Restaurant-tilbud om kvelden. Vi hadde annet opplegg kveldene i Uppsala, så bare frokost ble spist på hotellet. Frokosten var helt OK, over middels hotellstandard. Effektiv utsjekk.

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, Sieino44
Erika G, Chef på Scandic Uppsala North, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2017

Hej,

Tack för att ni lämnat feedback efter vistelsen hos oss. Vad glada vi blir att ni haft en bra vistelse och trivts hos oss.
Vi ser fram emot ert nästa besök!
Hälsningar,
Anki Andersson, hotellchef

Anmeldt 6. november 2017 via mobile enheter

Eit praktisk hotell når vi skulle være i Uppsala en hel helg. Hyggelig personale og god mat i restauranten, og ikke minst greie priser i restauranten. Fine og rene rom og godt med parkering.
Fikk hjelp til valg av restaurant og booking av sentrum når restauranten var stengt,

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, 454anjas

Hej,

Tack för att du tagit dig tid att ge oss feedback efter ditt besök.
Vad roligt att vi motsvarat dina förväntningar på oss och att du fick en bra vistelse hos oss.
Välkommen åter!
Hälsningar,
Anki Andersson, Hotellchef

Anmeldt 8. desember 2016

Dato for oppholdet: desember 2016
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Erika G, Manager på Scandic Uppsala North, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. desember 2016

Anmeldt 31. oktober 2016

Dato for oppholdet: oktober 2016
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Erika G, Manager på Scandic Uppsala North, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. november 2016