“Veldig god mat ”

Restaurang Freden - Restaurang Karlstad
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Vi bestilte ryggbiff og entrecôte. Veldig fornøyd med maten og servicen er virkelig å anbefale

1  Takk, sandraeC8497CR

Anmeldt 30. juni 2018 via mobile enheter

Veldig god mat å suveren servise.
Kokken serverer selv å kommer spør om det et bra .
Veldig god pris :-)

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Arnstein F
Anmeldt 19. oktober 2016

Vi var veldig fornøyd med både mat og vin. Svært hyggelig betjening. Dette var i utgangspunktet ikke første valget men vi var lei av å gå og det var vanskelig å få bord på andre restauranter. Vi angret ikke på valget.

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, Rusken2015
Anmeldt 3. februar 2016 via mobile enheter

Vi er i Karlstad flere ganger i året, å det er aldri en tur uten å gå innom Freden! Himmelsk god entrecote som man ikke kan gå glipp av, å pappas peppersås er ubeskrivelig god!

Dato for besøk: januar 2016
Takk, KineGlenn
Anmeldt 12. august 2014 via mobile enheter

Dette er ikke det beste valget men en opplevelse tilbake til 60 åra. Da må vi også huske at det var ikke service, heller ikke gode kokker. Vil si midt på treet både med mat og service, men en opplevelse. Anbefales om du er nysgjerrig på hvordan det var på 60 tallet!

2  Takk, Odd J

Reisende som så på Restaurang Freden - Restaurang Karlstad, så også på