“Nydelig mat”
Anmeldelse av India Palace - STENGT

India Palace
Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Veldig god mat og topp service gjorde at dette ble et Veldig hyggelig opplevelse. Synd at ikke flere var her å spiste men det får være deres tap. Kommer definitivt tilbake her

1  Takk, 476hanss

Anmeldt 25. april 2020

Ekte indisk Restaurant i sentrum av Karlstad ,nydelig mat, en herlig og Romantisk atmosfäre med Indisk innredning ,blide og hyggelig betjening , medium pris klasse og försteklasses opplevelse ,min favoritt

Dato for besøk: februar 2020
Takk, Globetrotter69_13
Anmeldt 18. juli 2019

Stoppet innom for en matbit. I motsetning til at det er mye italiensk mat i Karlstad, var det en frisk pust med en indisk restaurant. Var veldig god mat. Litt vanskelig med å tilpasse allergi, men det er det som regel over alt ellers å. Humoristisk å hyggelig servitør

Takk, Eirinmb91
Anmeldt 9. juli 2019 via mobile enheter

Vi var 6 personer som spise 4 ulike retter fra menyen. Alle var enige om at de hadde spist veldig god mat, og at samtlige hadde hatt en veldig god matopplevelse. Hvis man liker Indisk mat kan denne restauranten anbefales. Stedet ligger også sentralt til i nærheten av både torget og Centralstasjonen.

Takk, besaetabe
Anmeldt 3. juli 2019 via mobile enheter

Vi fikk nydelig mat og god service på restauranten.
Det var komme ny kokk fra India og maten var mye bedre enn før.

Takk, Kari K

Reisende som så på India Palace, så også på