Expedia.comUSD 85
TripadvisorUSD 85
Trip.com
ZenHotels.comUSD 88
Anmeldt 1. oktober 2018

Her føler man seg velkommen og ønsket fra man sjekker inn og til man blir ønsket velkommen igjen, mange har mye å lære av disse flotte menneskene som jobber her og da tenker jeg på samtlige ansatte...

Dato for oppholdet: september 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Best Western
Takk, StigF51
Anmeldt 23. august 2018 via mobile enheter

Vi ankom sent på kvelden. Booket gjennom booking.com. Vi fikk rom i gamle delen av hotellet. Nedslitt og stygt rom. Det er lekkasje fra dusjen, vaskeservant nærmest tett og nedskyllingsknapp toalett var heller ikke fikset. Det kostet oss omkring 1000 kr. Skammelig å tilby sine gjester noe så tarvelig...var det pga av at vi booket gjennom booking.com..

Dato for oppholdet: august 2018
2  Takk, e63s
Anmeldt 14. juli 2018 via mobile enheter

Hadde en overnatting her. Kom sent, men ingen problemer med å bestille mat. God spareribs ble inntatt ved poolen utendørs. Litt slitent hotellrom, men rent. God frokost neste morgen med stort utvalg. Kunne med hell hatt et par bord på framsiden av hotellet for de som røyker. Det var et bord, fire stoler og en haug med sigarettstumper på bakken. Askebeger burde stått på bordet. Ikke særlig innbydende inngangsparti.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Bente V
Anmeldt 5. desember 2017

God mat, hyggelig atmosfære, hyggelige servicemedarbeidere. Dette var mitt 7 besøk her.trivelige rom...rask innsjekk og utsjekk,,,roligt på hotellet. Grei underholdning på lørdagskvelden. Kommer igjen. Kan anbefales trygt.

Dato for oppholdet: desember 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Best Western
Takk, Arne S
Anmeldt 17. september 2017

Avkjøringen til hotellet kommer veldig brått og er lett å overse, men det skyldes trolig at det er veiarbeid i området.

Rommene er forholdsvis store. Hotellet har et ganske stort svømmebasseng med en poolside bar. Gulvet er av tre noe som er en fordel når det kan sirkulere glass i et område man ofte går barbeint

Det er et rikt utvalg til frokost, men litt variabel kvalitet. I løpet av tre dager var eggene som skulle vært bløtkokt hardkokt to av dagene. Baconet varierte fra veldig godt til lite stekt gjennom oppholdet. At man skal bruke brett for å hente maten gir også frokosten et kantineaktig preg. Middag serveres i samme rom. Porsjonene er store og maten bra. Det er imidlertid ganske kaldt i rommet.

Personalet var meget formelt, men imøtekommende.

Det er levende musikk i helgene, dansebnd i følge oppslagene. Jeg bodde i 4. etasje og hørte musikken opp på rommet. Ikke så høyt at det var skjenerende, men er man var for lyder kan det være plagsomt. Det var også litt støy fra folk som kom tllbake til rommene på natten. Stemningen er trolig ganske høy på dansebandkveldene siden det var uniformerte vakter med håndjern til stede på kvelden.

Romtips: Hvis du er var for lyder om natten og ikke er en fan av danseband, be om et rom høyt oppe i etasjene hvis du er der i helgene.
Dato for oppholdet: september 2017
Takk, BGK190479