Veldig bra

Anmeldt 3. august 2018
GlaiJuli

Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Vi var på Leo's lekland med to barn på 4 og 6 år. Det var svært populært. Stort og oversiktleg, med fine sitteplasser for voksne rundt omkring i tillegg til kafeteriaen. Særlig populært var sjørøverskuta med kanonene. Gulvteppe i lekesonen ga et støydempende og lunt preg. Kafeteriaen hadde ordinært utvalg til ordinære priser. Et lite minus for å måtte gå på toalettene i strømpelesten.

Dato for opplevelse: juli 2018
2  Takk, GlaiJuli