Expedia.comUSD 114
TripadvisorUSD 114
ZenHotels.comUSD 119
Anmeldt 5. oktober 2018

Hyggelig mottat!
Stort rom, god seng og alt en trenger av badeprodukter.
Vannkoker og kaffe.
Kjempegod frokost i gedigen matsal.
Kunne ønsket enklere tilkomst. Graving i gater og vanskelig å finne fram.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, bj_rgirenew
AnnaBWedberg, Hotelldirektör på Elite Stadshotellet Karlstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. oktober 2018

Tack så mycket Björg Irene för fint omdöme! Härligt att höra att ni har haft det bra hos oss! Karlstad kommun håller just nu på med ombyggnationer på flera ställen i staden, beklagar om det ställt till det för er.

Önskar er varmt välkomna tillbaka!

Anmeldt 19. juli 2018

Vi var her i to netter. Hotellrommet var lite,men fint og rent.
Frokosten første dagen var skuffende, det var tomt for det meste. Vi var nok uheldige og kom midt i påfylling av maten, for dagen etter var det masse igjen av det vi måtte ønske.
Beliggenheten på hotellet er helt perfekt.
Vi kommer gladelig tilbake hit :)

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, stinehr
AnnaBWedberg, Hotelldirektör på Elite Stadshotellet Karlstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2018

Tack så mycket för ditt fina omdöme!
Kul att höra att ni är nöjda med er vistelse. När det är fullt hotell och många gäster väljer att äta frukost vid samma tid kan det ta lite extra tid för oss med arbetet i frukostmatsalen, härligt att höra att frukosten sedan uppfyllde era önskemål.

Varmt välkomna tillbaka!

Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Vi var to venninner som var på bilferie, og syns Karlstad virket som en passende by å besøke. Prisen på rommet var bra, og hotellet var staselig, pent og rent. Sentral beliggenhet og med en trivelig pub med utsikt mot elven. God frukost gir også plusspoeng.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, 12liseh
AnnaBWedberg, Hotelldirektör på Elite Stadshotellet Karlstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2018

Tack så mycket Lise för det fina omdömet!

Hoppas att ni kommer till Karlstad igen,
varmt välkomna tillbaka!

Anmeldt 7. mai 2018

Sammen med venner kjøpte vi en kulturpakke med overnatting på Stadshotellet inkludert middag og frokost, pluss en forestilling på Värmlandsoperaen og ett besøk på Ledin-utstillingen. Hotellet gikk flott inn i opplevelsen med et nydelig rom, behagelig og flink betjening i fra kelneren som sendte middagen opp på rommet til min kone som ble dårlig, til frokostryddegutten som gjorde sin jobb nøyaktig og konsentrert. Et lite men... som en del av en kulturpakke; et hotell i Stadshotellets klasse, burde pynte vegger i ganger og i spisesaler med flotte klassiske og moderne maleriet, ikke tomme speilflater...?

Romtips: Rom med terrasse?
Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, 246wasa
AnnaBWedberg, Hotelldirektör på Elite Stadshotellet Karlstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. mai 2018

Stort tack för detta fina omdöme! Uppskattar alla detaljerna som jag kommer att ta vidare till berörd personal! Våra teaterpaket är ofta mycket uppskattade, och Lerins konsthall är ett bra tillskott till detta ”kulturpaket”.

Tack för din feedback - önskar er varmt välkomna tillbaka!

anna.bjorkenstam@elite.se

Anmeldt 9. januar 2018

Gammelt hotell med atmosfære og utmerket vedlikehold.
Bra senger.
Det hadde vært et stort pluss med muligheter til kaffe / tekoker på rummet.
Frokosten er absolutt av høy klasse.
Romisolasjon var bra. Veldig lite støy.

Dato for oppholdet: januar 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Elite Hotels of Sweden
Takk, tore422
AnnaBWedberg, Hotelldirektör på Elite Stadshotellet Karlstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. januar 2018

Tack för att du lämnar omdöme på din vistelse hos oss! Kul att höra att du är nöjd! Gällande vattenkokare för te/kaffe så finns det på våra sviter, deluxe- & familjerum. Bor man i en annan rumskategori är det bara att kontakta receptionen så lånar vi ut en.

Varmt välkomna tillbaka!