Travelocity
Gratis avbestilling frem til 07.11.21
ScandicHotels.com
Expedia.comUSD 153
Anmeldt 31. juli 2020

Vi skulle møte familie her og valgte hotellet pga beliggenhet og en fin terrasse ved elven. Terrassen er kun åpen fra 18...... hallo? Dette er hele poenget med at man velger dette hotellet!!! De kan ikke reklamere med en
Terrasse når den aldri er åpen!!!!
Kjenner meg lurt! Kommer aldri å bo her igjen. Helt håpløst! Dette går ikke an. Vi endte opp å sitte på en liten terrasse med motorveien. Dypt skuffet og anbefaler ingen å bo her om du vill ha en trivelig tid med elven.

Takk, Tina H
Martin Plyhr, General Manager på Scandic Klaralven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2020

Tack för att du delar din upplevelse med oss. Det hjälper oss att bli bättre på det vi gör. Tråkigt att höra att du inte var nöjd med våra öppettider i restaurangen och uteserveringen. Vi hoppas såklart att du vill komma tillbaka till oss och att vi kan ge dig en bättre upplevelse då.

Anmeldt 3. februar 2020

Dato for oppholdet: februar 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 27. desember 2019 via mobile enheter

Vi kom rundt midnatt til hotellet. Fikk en hyggelig velkomst. På rommet var det seng på plass for vår lille chihuahua.
Hotellet er bygd i bredden og ikke i høyden, noe som gjør at det kan bli langt å gå fra resepsjonen til rommet.
Vi fikk dessverre rom ut mot motorveien, noe som ga en del støy på natta.
Frokosten var akseptabel men ikke noe mer.
Vi prøvde også middagen på hotellet. Den klassiske hamburgeren var ingen stor opplevelse.
Men ellers er Karlstad en flott by og hotellet ligger fint inntil elva med fine turområder rundt.

Dato for oppholdet: desember 2019
Takk, Happyfred63
Anmeldt 25. juli 2019

Dato for oppholdet: juli 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Scandic_Klaralven, Kundansvarig på Scandic Klaralven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2019

Anmeldt 18. juni 2019

Dato for oppholdet: juni 2019