Vi har merket at du bruker en nettleser som ikke stĂžttes. Tripadvisor-nettstedet vises kanskje ikke riktig.Vi stĂžtter fĂžlgende nettlesere:
ForhÄndsbetaling er ikke nÞdvendig
Scandic Hotels
Priceline
Expedia.comUSD 148
ZenHotels.comUSD 152
Hvordan betalinger til oss pÄvirker rekkefÞlgen av prisene som vises. Romtyper kan variere.
Prisene leveres av partnerne vÄre og reflekterer priser per natt, inkludert alle skatter og avgifter som er kjent av partnerne vÄre. BesÞk partnerne vÄre for mer informasjon.
Hoteller i nĂŠrheten
SprÄkAlle sprÄk
Flere sprÄk
10–15 av 829 anmeldelser
Anmeldt 11. juli 2022

Vennlig og god service, ypperlig beliggenhet for Ä se sentrum av Stockholm, kort vei til det meste av shopping og serverdigheter. Vi hadde med oss 2 jenter pÄ 12 og 15Är som likte seg veldig godt. Kan anbefales for familier med tenÄringer

Dato for oppholdet: juli 2022
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, YngveCappelen
Cecilia Wallin, Guest Services / Front Office pÄ Scandic Winn, svarte pÄ denne anmeldelsenBesvart 14. september 2022

Hej,

Tack för din feedback efter ditt besök hos oss.
SÄ roligt att höra att ni Àr nöjda med ert besök.

Hoppas att vi ses snart igen!

HĂ€lsningar,

Anmeldt 22. mai 2022 via mobile enheter

Sentralt og idyllisk beliggende hotell i sentrum av Karlstad. VĂŠrelsene helt ok, men husk Ă„ ha vĂŠrelse fra 2. etasje og oppover. Feil beliggenhet i 1. etasje har vĂŠrelsene ingen vindu. Betjeningen hyggelig,.
Kjempegod frokostbuffe. Hotellet stort bagasjerom hvor sykler ogsÄ kunne bli oppbevart

Dato for oppholdet: mai 2022
1  Takk, larsj898
Cecilia Wallin, Guest Services / Front Office pÄ Scandic Winn, svarte pÄ denne anmeldelsenBesvart 25. juni 2022

Hej,

Tack för din feedback efter ditt besök hos oss.
SÄ roligt att höra att ni Àr nöjda med ert besök.

Hoppas att vi ses snart igen!

HĂ€lsningar,

Anmeldt 25. april 2022 via mobile enheter

Hyggelig betjening, fint rom, og i utgangspunktet god beliggenhet. Men dette hotellet egnet seg ikke til familieopphold, iallefall ikke fredag til lÞrdag i pÄsken. RÄnerne/raggerne holdt det gÄende til sent pÄ kveld med hÞy musikk og skrÄling rett utenfor hotellet. Hadde jeg vÊrt pÄ guttetur hadde det sikkert gÄtt greit, men altsÄ ikke med familien. I tillegg var det veldig skittent pÄ gulvet under ekstrasengen, med brukte Þrepropper og hybelkaniner. Jeg skjÞnner forsÄvidt at gjestene mÄ bruke hÞrepropper for Ä fÄ en god natt med sÞvn, men ingen kjekk opplevelse dette.

Dato for oppholdet: april 2022
1  Takk, Ctrl-shift-del
Cecilia Wallin, Guest Services / Front Office pÄ Scandic Winn, svarte pÄ denne anmeldelsenBesvart 12. mai 2022

Hej,

Tack för att du delar din upplevelse med oss. Det hjÀlper oss att bli bÀttre pÄ det vi gör. TrÄkigt att höra att du inte var nöjd med din vistelse. Det Àr sÄklart inte den hotellupplevelse som vi vill erbjuda vÄra gÀster.

Vi Àr medvetna om att trafiken och ljudvolymen utanför hotellet var ovanligt högt under pÄskhelgen och det Àr vÀldigt synd att det drabbade vÄra gÀster.

Vi hoppas sÄklart att du vill komma tillbaka till oss och att vi kan ge dig en bÀttre upplevelse dÄ.

BÀsta hÀlsningar,

Anmeldt 11. august 2021

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen til en individuell reisende og kommer ikke fra Tripadvisor LLC eller noen av vÄre partnere. Tripadvisor sjekker anmeldelser.
Lotta Kruse Widström, General Manager pÄ Scandic Winn, svarte pÄ denne anmeldelsenBesvart 13. august 2021

Anmeldt 24. august 2019

Dato for oppholdet: august 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com