Expedia.comUSD 122
Vio.comUSD 122
EtripUSD 122
Trip.comUSD 127
Anmeldt 30. oktober 2018

Front desk personalet utmerket. Nydelige senger. Bra isolasjon, hørte ikke togtrafikken. Mye søppel på fortauet utenfor hotellet drar ned.. Sa ifra til Adam. Ingenting ble gjort! Bra shopping og nærhet til garasje var positivt.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, herremingud
Anmeldt 10. september 2018

Vi haddet et meget hyggelig opphold her. Vi fikk svært god og hjelpsom service gjennom hele oppholdet. Hotellet var meget sentralt plassert og lett å finne. Synes dog ikke noe om at vi måtte betale for parkering på hotellet. Frokosten var ok, men ikke mer enn det. Litt utrivelig frokostområde. Wifi fungerte veldig fint. Rommet vårt var romslig og rent. Ellers et meget koselig og innbydende hotell.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Tartufo17
Anmeldt 25. juli 2018

Vi ble møtt av en særdeles hyggelig dame i resepsjonen.
Kan virkelig anbefale dette hotellet fordi det var generelt hyggelig personale på alle plan, det var rent og pent både på rommet, badet, toaletter, spisesal, trappen...ja, fint hele vegen. God ventilasjon på rommet. Den kan justeres etter eget ønske.
Du finner et lite trimrom i 5. etg samt velværeavdeling med badstue og boblebad. Ønsket du å ha det stille, var det mulighet til det også. Fokus på miljø.
Bra frokostbuffet, kjekt med muligheten til noe å bite i midt på dagen og kveldsmat.

Et lite ordtak fra heisen: Gjør med smilet som med konfetti, spre det rundt deg.

Hotell Drott er et hotell med sjel og god atmosfære.
Anbefales.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Glittre
Anmeldt 23. juli 2018

Valgte dette hotellet til vårt stopp i Karlstad, og vi ble ikke skuffet. Fikk et stort hjørnerom, med utsikt mot jernbanen. Ligger sentralt i Karlstad, med Duvan kjøpesenter på andre siden av gaten. En rekke restauranter var lokalisert i nærheten av hotellet. Parkering var i parkeringshuset Duvan, og kostet SEK 130,- pr. døgn. Hotellet har kveldsmat inkludert i prisen, og maten var helt ok. Utvalget på frokostbufèen var også ganske bra, så dette hotellet er et bar valg dersom man skal til Karlstad.

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, RunSae
Anmeldt 28. april 2018

Fint beliggende hotell i sentrum av Karlstad. God kveldsmat og frokost. Trivelig betjening. Alt stod opp til forventningene. Fikk rom inn i mot bakgården så det var stille og rolig hele natten.Kan trygt anbefales.

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, torarneronning