“Nydelig mat”

Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 13. desember 2018

Nydelig tilbredt torskemåltid med akkurat perfekt stekt grønnsaker. Restauranten kan anbefales på det sterkeste. Nydelig rødvin som ble anbefalt.

Takk, KristinGT6135

Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Fin restaurant. Sto til forventningene, hyggelig betjening. Gode porsjoner med mat, og gode smaker. Anbefales.

Takk, Dammerun
Anmeldt 18. juli 2018

Sentralt plassert i Karlstad. Fikk raskt et fint bord ute. Jeg gikk for Club Sandwich. For en nedtur. Meget skuffende på alle mulige måter. Tørt brød og kald kylling. Videre var servicen veldig fraværende og lite hjelpsom når jeg først fikk kontakt. Måtte gå inn i restauranten og be om service da jeg ønsket ketchup og sennep til maten. Måtte også gå inn i restauranten for å be om regningen.

Takk, Tartufo17
Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

Veldig bra sted med god mat. Mineralvann , kaffe og dessert er inkl i prisen . Meget hyggelig betjening ☺️

Takk, torerlingl
Anmeldt 25. mai 2018 via mobile enheter

Fantastisk service og veldig god og variert mat! Spist på Frost nesten hver dag i over én mnd mens jeg har vært her på jobb - det sier litt i seg selv.

Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, paxlangdalen

Reisende som så på Frost - Restaurang Karlstad, så også på

Karlstad, Värmland
Karlstad, Värmland

Har du vært i Frost - Restaurang Karlstad? Del dine erfaringer!