“Bra entrecôte”

20:00
Vurdert som nr. 21 av 192 Restauranter i Karlstad
Kjøkken: Amerikansk
Anmeldt 5. desember 2018 via mobile enheter

To karer ønsket et realt kjøttmåltid. Bodde på Bilan og vegen var da kort til Longhorn. Man vet hva man får der - bare det blir tilberedt rett.
Lokalet er OK. Godt med plass. Vi fikk bra service. Meget oppmerksom. Kom med gode anbefalinger. Valgte selv en entrecôte Den var meget fin og tilberedt etter ønske. Bakt potet var også god. Servitøren anbefalte den typisk svenske tradisjonssausen bearnaise... Smilte litt av den beskrivelsen men valgte den. Og det var godt tilbehør.
Godt øl hadde de også.
Enkelt og greit sted.

Takk, Gullord

Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Spiste hamburger. God hamburger, men ikke noe mer. Fikk en god og stor posjon.
Første brus fikk jeg servert i glass, den neste fikk jeg et glass og en glassflaske med brus for å tømme i selv.
En ok restaurant, men blir ikke førsteprioritet neste gang.

Takk, siwhelener
Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Vi hadde hørt så mye bra om dette stedet, men ble veldig skuffet. Biffen vi fikk var seig og grå. Enda vi hadde bestilt medium.Hummeren lukta som gammelt fiskeavfall og kunne ikke spises.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 827sivl
Anmeldt 10. juli 2018

Fant denne restauranten på TA og det var ingen problemer med å få bord når vi kom. Vi ble møtt av en servitør som ba oss om å sette oss der vi ønsket, så skulle hun komme med menyene. Menyene kom relativt raskt, men hun forsvant uten å spørre om vi ville ha noe å drikke. Vi fikk etter en del venting stoppet en annen servitør for å bestille drikke, og skjønte at vi måtte benytte anledningen til å bestille mat når drikken ble servert. Det var 3-4 bord med gjester når vi kom, men flere kom etter oss. Alle bordene rundt oss fikk bestilt mat, og ble servert, uten at vi fikk beskjed eller tilbakemelding. Etter ca 30min venting stoppet vi en servitør som fortalte at maten var på vei.... Etter nye 5-10min kom maten og vi spørre om å få bestille mer drikke.
Maten var veldig god, møre biffer og godt tilbehør, men ventetiden og servisen var langt under akseptabelt nivå. Servitørene forsøkte aldri å informere eller spørre om vi ville ha noe mer underveis i måltidet, med unntak av en servitør som lurte på om maten smakte bra.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 933stianl
Anmeldt 29. juli 2017

Som biff-elskere, og gode erfaringer fra kjeden, nøt vi et bedre entrecote "cowboymåltid" med tilpasset garnetuer- og drikke i de miljøriktige lokalene, den gode servicen. Anbefales! d:o)

Dato for besøk: juli 2017
Takk, jans0der

Reisende som så på Texas Longhorn, så også på

Karlstad, Värmland

Har du vært i Texas Longhorn? Del dine erfaringer!