“Gjennomsnittlig biff og kalde kyllingvinger.”
Anmeldelse av Texas Longhorn

Texas Longhorn
Bestill bord
tir. 4.10.
20:00
Vurdert som nr. 22 av 190 Restauranter i Karlstad
Kjøkken: Amerikansk
Anmeldt 28. august 2021 via mobile enheter

Biffen var mør men ikke noe mer. Lunka kyllingvinger, bakt potet som smakte som den den hadde ligget fra i går. Drikken var kos, men maten middelmådig, blir med denne ene gangen.

Takk, tina662017

Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk nydelige smoked ribs Dette stedet stod til forventningene!!!Koselig betjening, så dette stedet bør oppleves!!!!

Takk, Sightseer01429415941
Anmeldt 8. februar 2020 via mobile enheter

Svært bra.
God service, god mat og god stemning.

Ble møtt av hyggelig servitør og det var en god atmosfære.

Mens vi ventet på maten, drakk vi en «Fidel Castro» og en øl fra Texas. Meget godt!
Hovedrett: ribs.
Ved første øyekast så ribsen veldig godt stekt ut. Men den var saftig og mør og smakte himmelsk.

Denne restauranten anbefales om du vil kjenne smaken av Texas !

Dato for besøk: februar 2020
Takk, kern1984
Anmeldt 5. desember 2018 via mobile enheter

To karer ønsket et realt kjøttmåltid. Bodde på Bilan og vegen var da kort til Longhorn. Man vet hva man får der - bare det blir tilberedt rett.
Lokalet er OK. Godt med plass. Vi fikk bra service. Meget oppmerksom. Kom med gode anbefalinger. Valgte selv en entrecôte Den var meget fin og tilberedt etter ønske. Bakt potet var også god. Servitøren anbefalte den typisk svenske tradisjonssausen bearnaise... Smilte litt av den beskrivelsen men valgte den. Og det var godt tilbehør.
Godt øl hadde de også.
Enkelt og greit sted.

Takk, Gullord
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Spiste hamburger. God hamburger, men ikke noe mer. Fikk en god og stor posjon.
Første brus fikk jeg servert i glass, den neste fikk jeg et glass og en glassflaske med brus for å tømme i selv.
En ok restaurant, men blir ikke førsteprioritet neste gang.

Takk, siwhelener

Reisende som så på Texas Longhorn, så også på

Karlstad, Värmland

Har du vært i Texas Longhorn? Del dine erfaringer!