849egill
4,0 av 5 boblerRenslighet
4,0 av 5 boblerService
4,0 av 5 boblerSovekvalitet
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Lena M, HotelldirektörClarion Collection Hotel Plaza, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 28. nov. 2018
Tack för er återkoppling, vi värdesätter att du tar dig tid att svara.

Vi önskar er varmt välkomna tillbaka till oss.

General manager
6.4 km fra Clarion Collection Hotel Plaza
Ved stranden
Se flere hoteller i Karlstad
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Tilbragte en helg på hotellet. Første besøk i Karlstad. Rommet var helt greit, men ikke spesielt stort. Savnet en litt komfortabel stol å sitte i. Komfortabel seng. Badet var helt ok.

Men service var god. Alle som jobbet der var vennlige og serviceminded. Vi benyttet oss av kveldsmattilbudet, og det var vi faktisk godt fornøyd med. Frokost var også relativt variert, men litt utplukket når vi kom ned ca 30 min før frokosten var ferdig.

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, Holiday_HM
Lena M, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Plaza, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2018

Tack för er återkoppling, trevligt att höra att ert första besök i vår stad och vårt hotell blev bra!

Vi önskar er varmt välkomna tillbaka!

Anmeldt 1. august 2018

Hotellet lå sentralt og lett tilgjengelig til parkering. Frokosten var god, med godt utvalg.
Servicen i resepsjon og baren var ikke så god som man kan forvente. Vi brukte mye tid på å vente for å få servering, innsjekk, informasjon ol.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, olehenrikolsen
Lena M, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Plaza, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2018

Tack för din återkoppling, vi värdesätter den. Vi jobbar för att ge er en härlig vistelse hos oss så vi tar till oss av era synpunkter och försöker förbättra oss.

Önskar er varmt välkomna tillbaka.

Lena Malmberg

Anmeldt 21. januar 2018

Jeg kan trygt anbefale dette hotellet!
Alt fungerte fint. Det var fine rom, veldig renslig, hyggelig personell og god mat.

Har bodd her nå i 3 uker og har ikke planer om å bytte hotell i ukene fremover.

Dato for oppholdet: januar 2018
1  Takk, 721mariusn
Lena M, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Plaza, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. januar 2018

Tack för din fantastiska återkoppling. vi glädjer oss att ha dig kvar på hotellet.

General Manager

Anmeldt 1. januar 2018 via mobile enheter

Nyttår i Karlstad i 3 døgn med med halvpensjon, frokost og middag.
Hyggelig betjening. Ok rom.
Frokosten var god,solid og sunn, men middagsbuffet var pølser og atter pølser og dagens suppe selv på Nyttårsaften.
Da ba vi om å få snakke med hovmesteren til servitøren. «Ja,selvfølgelig»,svare hun.
Hun kom tilbake med 2 frokostkuponger til neste gang vi måtte komme .
Vi gjentok vår klage.
Hun gikk igjen for å hente en ansvarlig.
Hun kom tilbake med en dessert på deling til min kone og meg.
men ingen hovmester.
En uforglemmelig Nyttårsaften.!
Ser i spenning frem til deres svar.

Dato for oppholdet: desember 2017
1  Takk, livogjo
Lena M, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Plaza, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. januar 2018

Hej,
vi vill gärna komma i kontakt med er så maila gärna era kontaktuppgifter på
lena.malmberg@choice.se
ber om ursäkt redan här men vill gärna göra det direkt till er.

General manager

Anmeldt 27. november 2017

Hotellet ligger sentralt til på alle måter. Rett ved jernbanestasjonen, direkte forbindelse ut på motorveien og i utkanten av gågateområdene. Gode parkeringsmuligheter til tross for beliggenheten. Hotellet består av flere bygg som ligger inntil hverandre, så det er noen trapper på etasjene. Fremstår som nyoppusset. Mange rom som vender inn i bakgården der frokostsalen er og det gjør at vinduene ikke kan åpnes, noe som gir min eneste negative bemerkning om hotellet: Det ble varmt på rommet. Betjeningen prøvde å fikse det, men det var nok et sentral ventilasjonsanlegg, så ikke mye de fikk gjort.

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, 161hennings
Lena M, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Plaza, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. november 2017

Tack för er återkoppling, vi försöker att ständig bli bättre och värdesätter att ni tar er tid.
Vi jobbar med fastighetsägaren för att hitta en lösning på ventilationsanläggningen.
Att man inte kan öppna fönstren mot innergården beror på säkerhetskrav.

Vi önskar er välkomna tillbaka!

General Manager