Expedia.comUSD 121
TripadvisorUSD 121
Algotels
Orbitz.com
Anmeldt 27. november 2018

Veldig bra frokost og kveldsmaten var helt super. Rommene var litt små, men helt ok om man bare skal sove en natt eller to. Lett å parkere i parkeringshus ved siden av hotellet. Kjøp parkeringsbevis i resepsjonen. Ikke dyrt.

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, 849egill
Lena M, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Plaza, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. november 2018

Tack för er återkoppling, vi värdesätter att du tar dig tid att svara.

Vi önskar er varmt välkomna tillbaka till oss.

General manager

Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Tilbragte en helg på hotellet. Første besøk i Karlstad. Rommet var helt greit, men ikke spesielt stort. Savnet en litt komfortabel stol å sitte i. Komfortabel seng. Badet var helt ok.

Men service var god. Alle som jobbet der var vennlige og serviceminded. Vi benyttet oss av kveldsmattilbudet, og det var vi faktisk godt fornøyd med. Frokost var også relativt variert, men litt utplukket når vi kom ned ca 30 min før frokosten var ferdig.

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, Holiday_HM
Lena M, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Plaza, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2018

Tack för er återkoppling, trevligt att höra att ert första besök i vår stad och vårt hotell blev bra!

Vi önskar er varmt välkomna tillbaka!

Anmeldt 1. august 2018

Hotellet lå sentralt og lett tilgjengelig til parkering. Frokosten var god, med godt utvalg.
Servicen i resepsjon og baren var ikke så god som man kan forvente. Vi brukte mye tid på å vente for å få servering, innsjekk, informasjon ol.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, olehenrikolsen
Lena M, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Plaza, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2018

Tack för din återkoppling, vi värdesätter den. Vi jobbar för att ge er en härlig vistelse hos oss så vi tar till oss av era synpunkter och försöker förbättra oss.

Önskar er varmt välkomna tillbaka.

Lena Malmberg

Anmeldt 21. januar 2018

Jeg kan trygt anbefale dette hotellet!
Alt fungerte fint. Det var fine rom, veldig renslig, hyggelig personell og god mat.

Har bodd her nå i 3 uker og har ikke planer om å bytte hotell i ukene fremover.

Dato for oppholdet: januar 2018
1  Takk, 721mariusn
Lena M, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Plaza, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. januar 2018

Tack för din fantastiska återkoppling. vi glädjer oss att ha dig kvar på hotellet.

General Manager

Anmeldt 1. januar 2018 via mobile enheter

Nyttår i Karlstad i 3 døgn med med halvpensjon, frokost og middag.
Hyggelig betjening. Ok rom.
Frokosten var god,solid og sunn, men middagsbuffet var pølser og atter pølser og dagens suppe selv på Nyttårsaften.
Da ba vi om å få snakke med hovmesteren til servitøren. «Ja,selvfølgelig»,svare hun.
Hun kom tilbake med 2 frokostkuponger til neste gang vi måtte komme .
Vi gjentok vår klage.
Hun gikk igjen for å hente en ansvarlig.
Hun kom tilbake med en dessert på deling til min kone og meg.
men ingen hovmester.
En uforglemmelig Nyttårsaften.!
Ser i spenning frem til deres svar.

Dato for oppholdet: desember 2017
1  Takk, livogjo
Lena M, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Plaza, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. januar 2018

Hej,
vi vill gärna komma i kontakt med er så maila gärna era kontaktuppgifter på
lena.malmberg@choice.se
ber om ursäkt redan här men vill gärna göra det direkt till er.

General manager