Agoda.com
ScandicHotels.comUSD 130
Anmeldt 30. juli 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anki T, Bokningschef på Scandic Karlstad City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2018

Anmeldt 18. juli 2018

Veldig sentralt plassert i Karlstad og lett og finne. Fikk veldig god service på mail før ankomst. Rotete og fullt ankomstlokale og jeg måtte vente en god stund før jeg fikk sjekket inn. Videre var jeg skriftlig lovet parkeringsplass, men det fikk jeg ikke når jeg kom da viste til at det var fullt, så jeg måtte parkere i ett nærliggende parkeringshus til 160 SEK. Rommet var helt greit. Veldig greit helse-, velvære- og treningsområdet. Wifi fungerte bra. Kaotisk frokost, men maten var ganske god. Fint barområde og uteområde. Middagsbuffeten var svært bra med overraskende god kvalitet på maten. Servicen ellers var hyggelig og hjelpsom. Alt i alt hadde jeg det ganske bra her.

Reisetype: Reiste alene
Takk, Tartufo17
Anmeldt 8. juli 2018 via mobile enheter

Fint hotell med hyggelig betjening.
Boblebadet i kjelleren er fint og deilig for avslapning, men må ha avdelingen for dere selv da det bare er ett boblebad der.

Rommet var rent og fint. Vi hadde fin luftebalkong mot bakgården så stille og rolig

Frokosten hadde litt lite utvalg i forhold til andre Scandic hotell vi har vært på dessverre, derfor bare 4 av 5.

Takk, vegarr2017
Anmeldt 8. mai 2018

Dato for oppholdet: mai 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anki T, Reservationmanager på Scandic Karlstad City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. mai 2018

Anmeldt 16. april 2018

Dato for oppholdet: april 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anki T, Bokningschef på Scandic Karlstad City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. april 2018