“Kvalitet i forhold til pris”
Anmeldelse av Spicy Hot

Spicy Hot
Vurdert som nr. 2 av 6 Smått og godt i Karlstad
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Store porsjoner og rimelig pris, men smaken stod dessverre i forhold til prisen. Det smakte gammelt fett og rettene var overskyet. Vi kommer ikke tilbake.

Takk, 535steinars

Anmeldt 25. april 2020

Herlig atmosfäre og nydelig mat,jeg bestiller som regel take away og får maten raskt ,blide og hyggelige ansatte

Dato for besøk: april 2020
Takk, Globetrotter69_13
Anmeldt 22. februar 2020

Vi elsker thai-mat, så da vi besøkte Karlstad for en helg ville vi forsøke dette stedet. Ungene elsker ris med innbakt kylling, så da hadde vi enda en grunn for å velge stedet. Menyen var variert, og jeg vil si det var noe for enhver smak. Jeg valgte en rett med « tykke» nudler, biff og sesamfrø. Nudlene var himmelske, og biffen overraskende mør. Det var fri drikke (alkoholfri) til maten, samt mulighet for påfyll. Perfekt! Synes stemningen på stedet var behagelig og at personalet var hyggelig.

2  Takk, MargaretKv
Anmeldt 21. februar 2020 via mobile enheter

Veldig god asiatisk mat! Kan anbefale nr 2 på menyen, med karrysaus og biffkjøtt. Og også nr. 13c var veldig god!

Takk, MrGuty
Anmeldt 21. februar 2020 via mobile enheter

God og rimelig mat. Smakfullt. Spiste på stedet. Drikke inkludert i pris! Kommer gjerne igjen. Spiste sen middag. Hyggelig betjening.

Takk, Trulte1132

Reisende som så på Spicy Hot, så også på

Karlstad, Värmland
Karlstad, Värmland

Har du vært i Spicy Hot? Del dine erfaringer!