“Skuffende innledning”

tor. 9.2.
20:00
Vurdert som nr. 14 av 192 Restauranter i Karlstad
Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

Vi var to par som besøkte Brasseriet.
Startet med en Aperol aperitiff som erfaringsmessig kun kan blandes på en måte.
Fikk servert «kolørt sukkervann» med en smak som ikke lignet noe.
Maten vi bestilte var tilfredsstillende.
Vi avsluttet besøket betydelig tidligere enn planlagt.
Kommer ikke tilbake.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Safari322676

Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Utrolig god biff med en saus som var godt over gjennomsnittet og fantastisk god dessert. Hyggelig besetning.

Takk, siwhelener
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Nydelig biff med helt unik smak. Kanskje beste jeg har spist noen gang. Fantastisk service. Kommer absolutt tilbake hit flere ganger og vil anbefale for alle!

1  Takk, stigandreu
Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

Kyllingen var rå. Fisken luktet over hele restauranten. 50 fluer fløy rundt talerken. Du må bestille maten i baren. Anbefales ikke.

Reidun

Dato for besøk: juli 2018
Takk, reidun372
Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

Overkokt torsk, rå kylling i Cæsarsalaten. Det var bate alle fluene som likte maten.
Styr unna, dette var dårlig.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, yesrune

Reisende som så på Brasseriet, så også på

Karlstad, Värmland
Karlstad, Värmland

Har du vært i Brasseriet? Del dine erfaringer!