“Tur med barna”

Vurdert som nr. 10 av 181 Restauranter i Karlstad
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

God mat, stemning og betjening. Populær. Må bestille bord. Litt lang venting når det er mange gjester.

Dato for besøk: september 2017
Takk, 170henningl

Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Vi bestemte oss for for en rett med både svin og okse
Begge deler var meget mørt og tilbehøret var helt supert
Maten kom raskt og servicen var helt på topp

Vi kommer garantert tilbake

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Tommjo
Anmeldt 6. september 2017 via mobile enheter

Spiste der med studiegruppen. Veldig god pasta og god service. Kommer gjerne igjen. Fikk kaffen gratis.

Dato for besøk: september 2017
Takk, Catarina S
Anmeldt 30. juni 2017 via mobile enheter

Lang ventetid og middelmådig pizza. Forstår ikke hvorfor denne restauranten har fått så høy score på Tripadvisor.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, thskyer
Anmeldt 10. september 2016 via mobile enheter

Fantastisk mellomstop på vei til Norge fra Stockholm. verd å kjøre ut fra veien. mat service - uglemmelig opplevelse. 6 stars

Dato for besøk: september 2016
Takk, Ragnar R

Reisende som så på Napoli Ristorante, så også på

Karlstad, Värmland
Karlstad, Värmland

Har du vært i Napoli Ristorante? Del dine erfaringer!