“God mat i koselige lokaler.”
Anmeldelse av Fontana Di Trevi

Fontana Di Trevi
Vurdert som nr. 9 av 181 Restauranter i Karlstad
God for: Lokalt kjøkken, Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Veldig god mat og hyggelig atmosfære som gjør at man trives.
Vi valgte pizza som var smakfull og god.
Hyggelig betjening.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, janrogert2015

Anmeldt 29. august 2018 via mobile enheter

Vi spiste oksekjøtt, det var veldig velsmakende sammen med grønnsaker og saus! Crem brylle til desser med kaffi, meget godt! Hyggelig betjening!!

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, 710reidarf
Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Jeg spiste fritert kjempereker og blekksprut med alioli til forrett og en ferskvannsfisk til hovedrett. Veldig godt, særlig forretten. Trivelig lokale, med egen «bås» utenfor med glassvegger for den som ønsker det. Prismessig helt midt på treet. Kunne gjerne ha bedre utvalg av viner.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 12liseh
Anmeldt 20. juni 2018 via mobile enheter

God mat og hyggelig personal. Hyggelig sted for avkobling etter shopping. Ligger sentralt, lett å finne.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, MetteJ437
Anmeldt 23. april 2018

Herlig avslappende atmosfære for en litt tidlig middag før konsert. Rask service, ikke for dyrt og god mat....spesielt risottoen. Muligheter for å sitte ute i eget "lokale" plassert på fortau. Kan absolutt anbefales

Dato for besøk: april 2018
Takk, Murmeldyret

Reisende som så på Fontana Di Trevi, så også på

Karlstad, Värmland
Karlstad, Värmland

Har du vært i Fontana Di Trevi? Del dine erfaringer!