“Overveldende lokaler”
Anmeldelse av Baron

Baron
Vurdert som nr. 2 av 192 Restauranter i Karlstad
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Særdeles godt tatt imot og henvist plass i de «gamle banklokalene»
Tapas som vi bestilt svarte fullt ut til forventningene.
Servitører som viste oss oppmerksomhet betyr mye.
Det var ikke ledige bord denne førjulskveld. Alt var forhåndsbestilt.

1  Takk, Safari322676

Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Tre par over 40 år. Fantastisk lokale. Alle superfornøyd med alle rettene. Selv i fullt lokale serveres maten raskt. Kan absolutt anbefales.

Takk, 316runes
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Vi tok en tur innom bare for å se på lokalet, som er ganske flott. Vi endte opp med å ta en drink i baren. Ganske stive priser, men hyggelig sted.

1  Takk, Holiday_HM
Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Fantastisk god tapas med deilige smaker og god vin. Greie priser. Fint og luftig lokale med avslappet atmosfære. Dessverre ble totalopplevelsen noe ødelagt av dårlig service. Vi fikk maten ganske raskt, men ellers var det veldig treigt. Vi ble ikke fulgt opp ift påfyll av vin, dessertmeny og betaling. Måtte spørre selv om disse tingene og det gikk for seint. Personalet virket hyggelige, og som sagt, maten var nydelig.

Takk, Elin E
Anmeldt 10. august 2018 via mobile enheter

Variert og spennende meny. God og rask service. Maten smakte nydelig og servitørene hadde gode forslag til menyvalg

Dato for besøk: august 2018
Takk, 428h_vardk

Reisende som så på Baron, så også på

Har du vært i Baron? Del dine erfaringer!