144Bj_rn_A
Oslo, Norge
4,0 av 5 boblerAnmeldt 22. nov. 2018
Dato for oppholdet: september 2018
Romtips: utsikt fra nesten alle rom
4,0 av 5 boblerSted
4,0 av 5 boblerRenslighet
5,0 av 5 boblerService
Plazavasteras, Breakfast Manager Best Western Plus Hotel Plaza, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 28. nov. 2018
Hej,
Tack för ditt fina omdöme.
Det glädjer oss att du känner dig som hemma här i Västerås och hos oss på Hotellet.
Vi önskar dig varmt välkommen tillbaka.

Allt gott!
    kr 930
0.3 km fra Best Western Plus Hotel Plaza
Se flere hoteller i Västerås
Anmeldt 23. juli 2018

Topp personale ,supert rom, vallutta for pengene, topp beliggenhet og hyggelige restauranter. Hyggelig parker å gå tur i. Kort vei til havnen med nydelige resturanter. Supert å ha med seg hund. Veldig fornøyd med oppholdet. Anbefales, vis jeg skal tilbake blir det på dette hotellet.

Dato for oppholdet: juli 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Best Western
Takk, ckarls282639
Plazavasteras, Receptionschef på Best Western Plus Hotel Plaza, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2018

Hejsan,

Stort tack för ditt fina omdöme om oss, verkligen jätte roligt att höra.
Då ses vi en annan gång, ni är så välkomna tillbaka!

Med vänliga hälsningar
Towe

Anmeldt 7. september 2016

God service fra hyggelig personalet på hotellet. Det var utvalg ved frokost buffeten. Rommene på hotellet er romslige og rene. I tillegg ligger hotellet også sentralt til. Anbefaler opphold på dette hotellet.

Dato for oppholdet: september 2016
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med FirstHotels.com
Takk, 750uzmas
Plazavasteras, Shiftleader på Best Western Plus Hotel Plaza, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. oktober 2016

Hejsan,

Tack så mycket för din feedback.

Vi önskar dig varmt välkommen tillbaka till oss på Hotel Plaza.

Med Vänliga Hälsningar
Towe Bygde
Shiftleader
Hotel Plaza

Anmeldt 4. august 2016

Var på rundreise i sverige for et par uker siden, hadde en flott tur og bodde på mange flotte hoteller.Siste natten bodde vi på First Plaza.Vi booket et standard dobbeltrom og hadde forberedt oss mentalt på at noe luksus rom var det ikke, men det som ventet oss var langt verre enn jeg hadde trodd.Når vi bestillte rommet (via Booking.com) , så stod det at rommene nylig var renovert.Det samme står det på store reklame plakater rundt omkring i Vesterås.Hotellet har fire stjerner. Når vi kom ut av heisen i 4 etasje var der et gammelt mökkete vegg til vegg teppe i korridoren.I deler av korridoren var der ikke teppe i det hele tatt, kun betong.Selve rommet hadde det samme skitne teppet og rommet bar preg av manglende vedlikehold.Skikkelig nedslitt.Der var ingen aircondition og heller ikke minibar, så det gikk ikke ann å få seg noe kaldt vann eller drikke på rommet. Frokosten var ok.Personalet i innsjekk var ikke spesielt hyggelige og de spurte oss ikke om hvordan vi hadde hatt det når vi sjekket ut..de turde vel ikke.Bodde tidligere i uken på Best Western Esplanaden i samme by, som er vesentlig billigere.Dette hotellet var MYE bedre enn First Hotel Plaza som var en stor skuffelse.Sky baren var også stengt for sommeren, så vi gikk ut for å spise middag.Kommer ikke tilbake

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, Eivind B
Plazavasteras, Hotellchef på Best Western Plus Hotel Plaza, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. august 2016

Hej Eivind,

Tack för dina synpunkter om vårat hotell. Våning 4 ska denna höst bli renoverat och då kommer skicket på både korridor och rummet höjas betydligt.
Återkom gärna till mig vart på booking.com det står att våra standard dubbelrum är renoverade för den informationen kan jag inte hitta när jag tittar på hemsidan.

Vänliga hälsningar
Helene Lundin
Hotellchef
Hotel Plaza

Anmeldt 28. oktober 2015

Tilbake igjen, denne gang fikk jeg et rom som kanskje burde ha blitt pusset opp. Men service og frokoast er som alltid bra. Frokosten er veldig bra, men vi ønsker oss litt mer smil på morgenen. Hotellet har tydligvis litt utfordring med ventilasjon, mye støy på badet av anlegget.

Romtips: høyt opp gir best utsikt!
Dato for oppholdet: august 2015
Takk, 144Bj_rn_A
Plazavasteras, Hotellchef på Best Western Plus Hotel Plaza, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. november 2015

Hej,

Vi vill tacka så mycket för dina kommentarer från din vistelse här på Plaza. Jag har tagit vidare informationen till berörda avdelningar och jag önskar dig varmt välkommen tillbaka.

Varma hälsningar
Helene Lundin,
Hotellchef
First Hotel Plaza Västerås

Anmeldt 16. april 2015

burde vært et kylskåp slik at man hadde kalt drikke tilgjengelig og at tv fungerte med de få kanalene som var tilgjengelig for opphold på rommet i våken tilstand.
Ellers var det bra standar på renhold og mat
ingen støy fra omgivelsene :-)

Informasjon på parkering parkerings muligheter bør gis ut til kundene før de ankommer !

Dato for oppholdet: april 2015
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med FirstHotels.com