Agoda.com
Gratis avbestilling frem til 11.02.23
Algotels
ZenHotels.comUSD 109
Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Dette var en lite hyggelig hotellweekend. Jeg lå våken til kl 03.00 fredagsnatta og lørdag til nattklubben stengte. Veldig bråkete.Skriking og musikk fra biler og nattklubb. Ørepropper hjalp IKKE. Kunne ikke åpne vinduet og det var grusomt varmt på rommet. Fikk låne en vifte som haddd sett sine beste dager. Burde vært kastet for lenge siden. Vurderte å dra etter 1 natt og bare betale for begge nettene. Men min sønn på 8 år hadde gledet seg sånn til turen. Det eneste som var positivt var hyggelig resepsjonist. Aldri mer. Noe bråk må man forvente men dette var alt for ille.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, linsethanita
Hotellansvarig, Receptionschef på Best Western Hotell Boras, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2018

Hej Linsethanita,
Tack för att du tog dig tid att ge ett omdöme om vårt hotell.
Jag vill verkligen be om ursäkt för att vi inte uppnått era förväntningar.
Vi är medvetna om det blir väldigt varmt på rummen nu när det är värmebölja här i Sverige.
Vi ligger mitt i centrum och ibland händer det att det blir stökigt ute på gatan som gör att våra gäster inte kan sova.
Det är tråkigt att det drabbade er som gäster.

Med vänliga hälsningar
Elin
Receptionschef
Best Western Plus Hotell Borås

Anmeldt 11. juni 2018

Hotellet ligger sentralt til, med kort vei til sentrum.
Det var hyggelig personale, men dessverre stopper det positive der.

Ved ankomst får jeg vite at parkering må forhåndsbestilles, og koster 150,- pr. døgn.
Dette burde vært opplyst i forkant.

Deretter kommer jeg til rommet hvor det viser seg at det ikke er noe klimaanlegg, men er satt inn små vifter som var utrolig bråkete, som man kunne starte ved behov. Det var kun maks hastighet som virket på de to jeg fikk testet før jeg ga opp.

De melder de har roomservice, men du får ingen meny. Du må gå til restauranten for å lese meny, eller ringe restauranten og håpe de kan lese opp for deg.

Minibar skulle det være, men det stemte ikke. De byttet mitt rom da jeg spurte etter dette, og da fikk jeg et rom med en tom minibar.

Det hele toppet seg da jeg så noen øreplugger ligge på puten, disse var i ny forpakning.
Da ble jeg over snittet bekymret.
Det viste seg at det er nattklubb i 1. etg. og dermed visste jeg at nattesøvn ville bli en mangelvare.

Så eneste gleden var at viften var så høylydt at den dekket over en del av bråket fra nattklubben...

Romtips: Ta et annet hotell.
Dato for oppholdet: juni 2018
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, Monica A
Hotellansvarig, Kundansvarig på Best Western Hotell Boras, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juni 2018

Hej Monika,
Tack för ditt omdöme om din vistelse här hos oss.
Det blev ju ett missförstånd redan från början när det gällde parkeringen och det var tråkigt att du upplevde din vistelse som negativ.
Best Western Plus Hotell Borås

Anmeldt 1. februar 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger relativt sentralt med gangavstand til det meste i sentrum. Nyoppussede rom, men det jeg fikk var det minste jeg har sett noen gang. Badet var Ok størrelse, men ikke samme standard. Et Ok alternativ for en natt

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, 613kjetila
Hotellansvarig, Kundansvarig på Best Western Hotell Boras, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. februar 2018

Hej Kjetil A,
Tack för din recension av din vistelse här hos oss på Hotell Borås.
Jag hoppas att du har möjlighet att komma tillbaka till oss och då ska vi se till att du får ett större rum.
Hjärtligt välkommen tillbaka!

Anmeldt 23. april 2017 via mobile enheter

Jeg var ute etter en natts søvn og en OK hotell frokost. Fin beliggenhet, rent og ryddig. Alt på rommet var funksjonellt og prisen er vel helt gjennomsnittelig for denne regionen. Frokosten var god med både noe varm mat, kald mat og OK frukt utvalg

Dato for oppholdet: april 2017
Reisetype: Reiste alene
Takk, livsnyteren11
Hotellansvarig, Kundansvarig på Best Western Hotell Boras, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. april 2017

Hej livsnyteren11,
Tack för att du tog dig tiden att skriva ett omdöme om din vistelse här hos oss på Hotell Borås. Vad roligt att vi lyckades möta dina förväntningar och hälsar dig välkommen tillbaka. Då kanske vi till och med kan överträffa dina förväntningar och få 5 små prickar:)

Anmeldt 10. januar 2017

Dette er et veldig bra sted å overnatte, de har parkeringsplasser mot et lite tillegg, hyggelig betjening er det her også, så dette kan anbefales på det sterkeste :-) Maten er veldig bra :-) Lett å finne også :-)

Dato for oppholdet: januar 2017
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Best Western
Takk, HNBW
Hotellansvarig, Kundansvarig på Best Western Hotell Boras, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. januar 2017

Hej HNBW,
Tack för ditt omdöme om hos här på Hotell Borås.
Hjärtligt välkommen tillbaka!