Strawberry Hotels
kr 890
Fullt refunderbart før søn. 2. jun.
kr 827
  • Expedia.com
    kr 628
2.0 km fra Comfort Hotel Jazz
Gratis parkering
Borås Camping augusti 2016.
  • Vio.com
2.0 km fra Comfort Hotel Jazz
Vio.com
    0.3 km fra Comfort Hotel Jazz
    9.4 km fra Comfort Hotel Jazz
    7.5 km fra Comfort Hotel Jazz
    Se flere hoteller i Borås
    Anmeldt 10. oktober 2017

Vi var i Borås på helgetur. Besøkte dyreparken, og gikk tur i overraskende hyggelige sentrum. Spiste ute på gode restauranter. Hotellet virket godt drevet, og var rimelig. Vi kommer gjerne igjen til byen.

Dato for oppholdet: oktober 2017
    1  Takk, Jan_ErikB_13
    Anmeldt 5. august 2017

Bodde her noen dager på ferie. Sentralt. Kort vei til de fleste restauranter og museer. Helt ok standard ikke mer ikke mindre. Ikke forvent et musestille som da det rommet ligger midt i hovedgaten. Alt i alt et ok hotell

Dato for oppholdet: august 2017
    • Reisetype: Reiste med venner
    Takk, 728idac
    Camilla A, Hotelldirektör på Comfort Hotel Jazz, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. oktober 2017

Hej 728idac,
    Tack för att du lämnade feedback till oss och att du var nöjd med det mesta i samband med din vistelse och uppskattar vårt centrala läge!
    Vi hälsar dig varmt välkommen tillbaka till oss!

Anmeldt 5. august 2017

Sentrumnært hotell. Parkering i lukket anlegg. Grei frokost. Litt nattestøy siden den ligger i sentrum. Gåavstand til resturanter og uteliv. Minus er at det er små dusjer. Pris for overnatting er helt grei i forhold til standard og plassering.

Dato for oppholdet: august 2017
    Takk, jha111

Hej jha111,
    Tusen tack för din fina feedback! Så roligt att höra att du trivdes med din vistelse hos oss!
    Vi hoppas att vi får se dig hos oss snart igen. Varmt välkommen tillbaka!

Anmeldt 29. juni 2017 via mobile enheter

Ligger midt i sentrumsgataen, kort vei til alt.
    Selve hotellet ser veldig ålreit ut, oppgraderte fellesarealer med fint interiør. Rommet derimot, ca 100m fra hotellet i et bygg som heter "Bakfickan" var ikke fullt så oppgradert. Det er rent, det er enkelt og helt OK. God størrelse på rommet (ca 18kvm) og fint for to som reiser sammen og sover i enkeltsenger. Badet er gammel og slitt med laminatgulv i guffen plastikk. Det er slått hull i døren til toalettet inne på rommet. Jevnt over et helt greit hotell, med en fantastisk sentral plassering.

Dato for oppholdet: juni 2017
    Takk, tillabh
    Camilla A, Hotelldirektör på Comfort Hotel Jazz, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2017

Hej Benedikte H,
    Tusen tack för att du tog dig tid att lämna feedback till oss. Det betyder så oerhört mycket! Vi hoppas att vi får se dig hos oss snart igen och boka då gärna ett rum i vår huvudbyggnad.
    Hälsar dig varmt välkommen tillbaka och önskar dig en fortsatt härlig sommar!

Anmeldt 11. juni 2017

Enkelt hotell midt i sentrum av Borås. Ligger i kort avstand til det meste i sentrum.
    Standarden på rommet er greit, men ikke mer. Små rom.
    Bærer preg av å være et hotell for de på gjennomreise/jobbreise.

Dato for oppholdet: april 2017
    Takk, 693erikj
    Camilla A, Hotelldirektör på Comfort Hotel Jazz, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juni 2017

Hej 693erikj,
    Stort tack för att du har lämnat feedback till oss! Som du skriver så har vi skippat allt "onödigt" på rummen, allt för att kunna lämna så attraktiva priser som möjligt.
    Vi hoppas att vi får se dig hos oss snart igen!
    Önskar dig en riktigt härlig sommar!