“Rått lam”

Kjøkken: Spansk
God for: Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Service og mat var veldig bra for hele familien vår, med unntak av undertegnede som fikk RÅ lammecarré. Foruten om det var komponentene i de andre rettene upåklagelige. Hyggelig atmosfære, men litt vel mørkt.

Takk, 674aleksanderk

Anmeldt 25. oktober 2018 via mobile enheter

En businessmiddag med en fin matopplevelse med perfekt atmosfære! Nydelig tapas og service minded ansatte. Anbefales på det varmeste :)

Takk, 991henrikr
Anmeldt 1. februar 2018 via mobile enheter

La Copita har det meste - enestående god mat og drikke, kunnskapsrik og meget hyggelige medarbeidere. Lunt og koselig miljø

Dato for besøk: februar 2018
Takk, 613kjetila
Anmeldt 25. september 2017 via mobile enheter

Laksetartar var veldig god. Fikk lyst til å prøve å lage selv. Entrecôte og poteter veldig bra. Men ble ødelagt av kryddersmør som ikke matchet de andre smakene. Også litt mye olje på paprikaen. Veldig nær 5 stjerner.

Dato for besøk: september 2017
Takk, 58hansf
Anmeldt 29. juli 2017 via mobile enheter

Var her i går og spiste dessert.
Dette ga mersmak og vi spiste en 3 retters i kveld.
Vi hadde en super opplevelse - god service - veldig bra atmosfære - maten var alle tiders!!
Gir varme anbefalinger for La Copita ☺

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Ove A

Reisende som så på La Copita, så også på

Borås, Vastra Gotaland County

Har du vært i La Copita? Del dine erfaringer!