Anmeldt 5. desember 2016

Flott idrettsanlegg.
Kort veg til toget. Mye flotte butikker.
Det var andre gange jeg besøkte byen. Den første gangen var i august og den andre i desember, En spennende plass som jeg kunne tenkte meg å komme tilbake til.

Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, 628mortene
Åsa V, Hotelldirektör på Clarion Collection Majoren, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. desember 2016

Du är så välkommen tillbaka till oss!

Anmeldt 2. august 2016

Fint hotell med personlighet og hjelpsom betjening. Deilig frokost med mye godt å velge av. Fine rom. To vifter er godt å ha en varm sommerdag. Kunne hatt aircondition. Veldig servicemindede betjening

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, Hanne Mette B
Åsa V, Hotelldirektör på Clarion Collection Majoren, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. august 2016

Vad roligt att ni var så nöjda med er vistelse, vi hoppas se er hos oss snart igen.

Anmeldt 30. juli 2016

Flott lite hotell som passer fint for familier som skal besøke Skara sommarland og Arena Skøvde (flott badeland for barna som alternativ til Skara ved dårlig vær). Er her for andre gang, enkel men god frokost og kveldsmat som falt i smak for våre barn.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, 264linej
Åsa V, Hotelldirektör på Clarion Collection Majoren, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2016

Vad fint att ni hade en flott vistelse hos oss och att barnen var nöjda med maten!
Välkomna åter!

Anmeldt 18. mai 2015

God beliggenhet. Litt dårlig utvalg og smakløs frokost. Ok rom, litt lite og bar preg av slitasje. Ingen minibar. Ingen parkering for hotellets gjester. Ingen bar.
Savnet ansatte i resepsjonen. Noe støy fra andre gjester, dårlig lydisolering.

Dato for oppholdet: mai 2015
Takk, Ingrid G
Åsa V, Hotelldirektör på Clarion Collection Majoren, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juni 2015

Hej Ingrid!

Vi tackar dig för din feedback.

Varje rum ska ha en minibar, nu är det så att vi håller på med att byta ut några. Vi beklagar att du fick ett rum som tillfäligt inte hade en minibar.

Vi är ett mindre hotell, som innebär att personalen som jobbar i receptionen ibland hjälper sina kollegor. Om receptionen är obemannad finns det alltid en klocka så att man kan ringa på receptionisten.

Hotellet har några parkeringsplatser som finns bredvid andra huset som är till våra gäster.

Med vänliga hälsningar,
Clarion Collection Hotel Majoren

Anmeldt 5. april 2015

Det er synd at den tekniske tilstanden på hotellet "ødelegger" når betjeningen er så hyggelig. Innsjekk er enkelt og hyggelig, vi får et bra rom i 4. etasje, men oppdager at det ikke er helt rent. Støv og annet musk under stoler og bord, madrass overtrekk som kunne vært byttet og vasket, støv oppå klesskap og dørkarmer, kaldt gulv på badet hvor det heller ikke er noen oppvarming ellers.
Kveldsmaten for de to dagene vi bodde der var OK, rimelig vin og øl. Men frokosten er ikke helt på topp. Eggerøre laget av "eggepulvermasse" er ikke bra, mangel på brød, mangel på kokte egg og forferdelig Lövbergs kaffe (skulle vært forbudt å servere noe slikt).
Matrester på teppet i spisesalen fra dagen før, her skulle det av hygieniske årsaker ikke vært teppe i det hele tatt. Gjestene må rydde av bordene selv, men ingen rengjør de etterpå; smuler og annet ligger igjen.
Hotelleier; du har en jobb å gjøre!
Internett er bra i 4. etasje :-)

Dato for oppholdet: april 2015
Takk, SveinJ