TripadvisorUSD 134
Anmeldt 19. august 2018 via mobile enheter

Hvor ofte finner man et hotell som har frokost, snacks for på ettermiddagen også middag på kvelden?!?

Rommet var veldig bra, men balkong og god seng. Var her i 3 dager og var veldig fornøyd med hotellet.

Beliggenhet er perfekt hvis man skal enten til Skøvde Arena eller Skara Sommarland. Veldig koselig sentrum med mange andre restauranter.

Hjelpsomme og hyggelige ansatte. Vil bo her igjen hvis jeg kommer tilbake.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, willtellya
Åsa V, Hotelldirektör på Clarion Collection Majoren, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2018

Tack vad roligt att höra att ni var så nöjda med er vistelse. Hjärtligt välkomna tillbaka till oss en annan gång.

Anmeldt 11. august 2018

Perfekt liten hotell å bo i.
Trevlig personaler i reception
God mat frukost och kvelds mat
Stor rum
Fantastisk dekoration och design
Historical styl
Centrale belignehet er stor fordel for alle store og små

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, 469latifs
Åsa V, Hotelldirektör på Clarion Collection Majoren, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2018

Vad roligt att höra att du var så nöjd med din vistelse.

Vi hoppas du snart kommer tillbaka till oss.

Anmeldt 5. desember 2016

Flott idrettsanlegg.
Kort veg til toget. Mye flotte butikker.
Det var andre gange jeg besøkte byen. Den første gangen var i august og den andre i desember, En spennende plass som jeg kunne tenkte meg å komme tilbake til.

Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, 628mortene
Åsa V, Hotelldirektör på Clarion Collection Majoren, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. desember 2016

Du är så välkommen tillbaka till oss!

Anmeldt 2. august 2016

Fint hotell med personlighet og hjelpsom betjening. Deilig frokost med mye godt å velge av. Fine rom. To vifter er godt å ha en varm sommerdag. Kunne hatt aircondition. Veldig servicemindede betjening

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, Hanne Mette B
Åsa V, Hotelldirektör på Clarion Collection Majoren, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. august 2016

Vad roligt att ni var så nöjda med er vistelse, vi hoppas se er hos oss snart igen.

Anmeldt 30. juli 2016

Flott lite hotell som passer fint for familier som skal besøke Skara sommarland og Arena Skøvde (flott badeland for barna som alternativ til Skara ved dårlig vær). Er her for andre gang, enkel men god frokost og kveldsmat som falt i smak for våre barn.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, 264linej
Åsa V, Hotelldirektör på Clarion Collection Majoren, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2016

Vad fint att ni hade en flott vistelse hos oss och att barnen var nöjda med maten!
Välkomna åter!