Anmeldt 15. mars 2019

Hyggelig hotell med god service. Hotellet fremstår dog generelt som ganske slitt og sterilt. Dog fikk vi et flott og romslig rom med god lufting og alle fasiliteter vi trengte. Vi fikk parkering for bilen i hotellets egen garasje som passet oss veldig bra. Vi opplevde god og hyggelig service fra start til slutt. God frokost og middag hadde hotellet også, slik at vi er godt fornøyd med vårt opphold.

Dato for oppholdet: mars 2019
Takk, Tartufo17
QHPrisma, Receptionschef på Quality Hotel Prisma, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. mars 2019

Tack för din feedback.
Vad roligt att höra att du är nöjd med din vistelse.
Hotellet är är precis nyrenoverat, rum, restaurang, konferenslokaler samt att vi nu även
har gym och bastu.

Välkommen igen!

Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

En kort natt her var en for mye. Skittent - forferdelig inngangsparti - byggestøv og bråk overalt. Elendig frokost i midlertidig lokale spredt over mange rom i kjeller. Vi hadde et oppgradert rom - sengen var Ok . Badet gammelt - ingen aircondition - 28 grader hele natten .

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, A2N
QHPrisma, Receptionschef på Quality Hotel Prisma, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. august 2018

Hej,

Vad tråkigt att höra att du inte är nöjd med din vistelse hos oss.
Precis som du säger så pågår det renovering av hotellet och det första som fräschas upp är
restaurangen som beräknas vara klar om någon vecka. För att ändå kunna erbjuda våra gäster frukost så har vi försökt att lösa det på bästa sätt genom att flytta frukosten från restaurangen till en konferenslokal. En renovering innebär att det kan vara lite stökigt
men vi försöker som sagt att lösa det på bästa sätt.

Anmeldt 12. juli 2018 via mobile enheter

Rommet trenger en oppussing. Badet er lite og vasken bråker forferdelig. Det er dyrt i forhold til kvaliteten. Måtte også betale for en kopp kaffe fra automat det Det er noe jeg aldri har opplevd på et Nordic Choice før. Reiser ikke til dette hotellet igjen.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Harald B
QHPrisma, Receptionschef på Quality Hotel Prisma, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2018

Hejsan,

Vi kan glatt meddela att hotellet kommer att renoveras och det kommer att påbörjas i slutet av sommaren.
Allt från rum till restaurang och konferenslokaler kommer att renoveras.

Hoppas att vi kommer att få möjlighet att välkomna dig tillbaks.

Anmeldt 21. juli 2017

Dårlig service ved frokost. De ryddet ikke vekk og fylte ikke på buffet. Virket som de ville spare mest mulig penger og håpe at folk ikke spurte etter påfyll av mat. Resturanten var også stengt når vi skulle spise der, selv om det stod den skulle være åpen. Trur de ville spare penger der og ved for eks. At ingen hadde besøkt resturanten på en stund den dagen?

Dato for oppholdet: juli 2017
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, steinarildl2017
QHPrisma, Receptionschef på Quality Hotel Prisma, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2017

Det var inte roligt att höra att ni inte är nöjda med er vistelse.
Självklart tar vi till oss av era synpunkter.
Restaurangen är öppen endast för frukost på somrarna och den informationen
får vi kanske vara lite tydligare med.

Välkommen igen!

Anmeldt 13. juli 2017

Prisma er et greit hotell som ligger i et rolig strøk bare noen få minutter fra Skøvde Centrum. Fine rom, kanskje litt lite bad med litt sliten innredning. Koselig personale drar opp standaren endel..

Dato for oppholdet: juli 2017
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, oyvind_danielsen

Det var jätteroligt att läsa ert omdöme och höra att ni är så nöjda.
Varmt välkomna igen!